Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
nikoarolaa
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia rahoituksen puuttuva tilausvahvistus

Tilasin telia rahoituksella, luotto hyväksyttiin mutta en saanut edes tilausvahvistusta. Rahoituksen omilla sivuilla vain lukee varattu ja tilauksen tiedot perässä?. 

Edit RaMaria: Otsikko

3 vastausta
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 483 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Moikka @nikoarolaa ja tervetuloa Yhteisöön! 

Oletko jo saanut asiaan selkeytystä ? 
Täällä on hieman vaikea arvioida mistä tässä voisi olla kyse, mutta varmasti selkenee jos olet yhteydessä meidän asiakaspalveluun, esimerkiksi Chatin kautta. 🙂 Chatin löydät kun kirjaudut sivuillemme täällä
Täällä Yhteisössä autamme enemmän kuin mielellämme asioissa, jotka eivät vaadi asiakastietojen käsittelyä. 🙂 Kattavaa apua saa täältä monenlaisiin asioihin, mutta mikäli juttu vaatii syvempää tutkiskelua ja asiakastietoihin perehtymistä, on oikea reitti esimerkiksi chat, tai vaikkapa palvelupyyntö. 🙂 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Legge
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilasin juuri itsekin uuden laitteen, eikä siitäkään saapunut koskaan tilausvahvistusta. Myöskään tilauksen postituksesta ei tullut sähköpostia, mutta tekstiviesti onneksi tuli.

 

Asiakaspalvelussa eivät pystyneet sanomaan, missä vika. Tilaus oli kuitenkin muuten kunnossa ja sähköpostiosoite oikea. Myös roskapostikansiot on tarkastettu, eikä sieltäkään viestejä löytynyt. Jotain häikkää pakosti järjestelmissänne on tai sitten Gmail tuhoaa viestit niin hyvin, ettei niistä jää jälkeä minnekään. Aikaisemmin on kyllä vahvistukset tulleet normaalisti.

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 810 custom-general.kudos
  • 1093 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions


@Legge kirjoitti:

Tilasin juuri itsekin uuden laitteen, eikä siitäkään saapunut koskaan tilausvahvistusta. Myöskään tilauksen postituksesta ei tullut sähköpostia, mutta tekstiviesti onneksi tuli.

 

Asiakaspalvelussa eivät pystyneet sanomaan, missä vika. Tilaus oli kuitenkin muuten kunnossa ja sähköpostiosoite oikea. Myös roskapostikansiot on tarkastettu, eikä sieltäkään viestejä löytynyt. Jotain häikkää pakosti järjestelmissänne on tai sitten Gmail tuhoaa viestit niin hyvin, ettei niistä jää jälkeä minnekään. Aikaisemmin on kyllä vahvistukset tulleet normaalisti.


Jos meidän systeemeissä tilaus on ok ja oikea sähköpostiosoitekin löytyy niin sitten ongelma saattaa jäädä tuohon meidän ja gmailin välille. Niiden välillä on toki aiemminkin ollut ongelmaa, gmail jostain syystä tulkitsee meidän postit roskapostiksi mutta pitäisihän se kuitenkin roskiksesta löytyä. Omituista!

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More