@Muru7 kirjoitti:
Kaikilla ei ole välttämättä verkkopankkia eikä mobiilivarmennetta. Olisi todella kätevää jos henkkareita vastaan telian liikkeessä pystyisin luomaan käyttäjätunnukset Oma telia palveluun. Kaikki telian liittymien paperit on jossain mutta ei tiedä missä.
Täällä onkin käyty jo hyvää keskustelua aiheesta, ja ymmärrän hyvin tämän herättävän ihmetystä.
Haluamme olla erityisen tarkkana asiakkaidemme tietoturvasta minimoidaksemme riskit väärinkäytöksiin. Vaikka henkilökuntamme onkin tietoturvan ja asiakkaidemme henkilötietojen käsittelyn osalta koulutettuja, niin asiakassivujen tunnusten luonti on mahdollistettu kuitenkin pelkästään vain ja ainoastaan asiakkaalle itselleen. Haluamme olla varmoja siitä, että tunnukset on nimenomaan luotu asiakkaan omasta halusta ja ymmärryksestä, ja pelkästään omaan käyttöön niin ettei tunnuksia tiedä kukaan muu. Asiakassivuilta voi nimittäin myös tilata yhtä lailla palveluita kuin verkkokaupastakin, ja mahdollisissa epäselvissä tapauksissa meidän on oltava 100 prosenttisen varmoja, että palvelut asiakassivuilta ovat itse tilattuja, ja tunnukset on myös itse luotu.
Toki tunnukset saattavat päätyä joskus myös asiakkaalta itseltään vääriin käsiin, mutta haluamme kuitenkin omalta osaltamme varmistaa mahdollisimman turvallisen asioinnin kanssamme.
Jos asiakassivujen tunnusten luonti ei ole mahdollista, meidät tavoittaa myös puhelimitse, (voit joko soittaa meille päin itse, tai varata soittoajan jolloin soitamme sinulle) sekä myös toki Telia Kaupoissa ja Express-pisteillä autamme mielellämme.