Kirjoitettu
30-10-2017
06:24
Muokattu
30-10-2017
14:17
TuizeKoo
Terve,
Onko tosiaan niin että teidän uutiskirjeen peruminen vaatii sisäänkirjautumista Telia-tilille?
Mikä järki tässä on? Olen myös perunut uutiskirjeen aikaisemmin mutta viestejä tuntuu silti tulevan uudestaan jonkin ajan päästä.
Muilla lafkoilla peruminen onnistuu aina yhdellä tai korkeintaan kahdella klikkauksella.
Miksi teidän pitää aina tehdä kaikki kuluttajan kannalta vaikeimman kautta?
EDIT: siirretty oikean osioon //TuizeKoo
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
30-10-2017 07:22
Hei ASUNE!
Kyllähän tuo sille näyttää näin äkkiseltään, että kirjautumisen vaatii :
Markkinointiluvan avulla saat sinulle räätälöityjä viestejä Telia-yhtiöiden tai Telian yhteistyökumppaneiden parhaista eduista, palveluista tai tapahtumista. Saat viestejä enintään 5 kpl viikossa. Huomaathan, että saatat saada jo hankkimiisi tuotteisiin tai palveluihin liittyviä viestejä myös ilman erillistä markkinointilupaa. Voit koska tahansa perua tai muokata lupaasi osoitteessa telia.fi tai asiakaspalvelussamme.
Löysin myös tälläisen tietosuojalausunnon :
Sinulla on oikeus:
Jos Telia on mielestäsi toiminut Tietosuojalausunnon tai voimassaolevan lain vastaisesti, sinulla on oikeus reklamoida asiasta. Voit myös tehdä valituksen tietosuojavaltuutetulle, joka valvoo henkilötietojen käsittelyn lainmukaisuutta tai viestintävirastolle, joka valvoo välitystietojen käsittelyn lainmukaisuutta Suomessa. Yhteystiedot reklamaatiota tai valitusta varten löydät Tietosuojalausunnon lopusta.
Telia on sitoutunut harjoittamaan vastuullista ja kestävää liiketoimintaa. Jos epäilet Telian toimineen lain tai Tietosuojalausunnon vastaisesti, voit raportoida asiasta luottamuksellisesti myös TeliaCompanyn Speak-Up Line -kanavan (ns. whistleblowing-järjestelmä) kautta.
Ja yhteystiedot :
Henkilötietojen käsittelyyn tai Tietosuojalausuntoon liittyvät kysymykset voit lähettää alla oleviin osoitteisiin.
Henkilötietolain (523/1999) tarkoittama henkilötietojen rekisterinpitäjä on Telia Finland Oyj (y-tunnus 1475607-9).
Henkilötietojen käsittelyyn liittyvät reklamaatiot sekä tarkastuspyynnöt:
Telia Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 400
65101 Vaasa
Tietosuojalausuntoon liittyvät tiedustelut:
Telia Finland Oyj
Lakiasiat
PL 105
00051 Telia
Valvovien viranomaisten yhteystiedot:
Ratapihantie 9, 6 krs
00520 Helsinki
tietosuoja@om.fi
Itämerenkatu 3 A
00180 Helsinki
kirjaamo@viestintavirasto.fi
Henkilö- ja välitystietojen käsittelyyn soveltavat lait
Laitoin myös viestiä Telialle tästä kysymyksestäsi, koska minäkin olen vain asiakas.
30-10-2017 08:36
@ASUNE kirjoitti:
Terve,
Onko tosiaan niin että teidän uutiskirjeen peruminen vaatii sisäänkirjautumista Telia-tilille?
Mikä järki tässä on? Olen myös perunut uutiskirjeen aikaisemmin mutta viestejä tuntuu silti tulevan uudestaan jonkin ajan päästä.
Muilla lafkoilla peruminen onnistuu aina yhdellä tai korkeintaan kahdella klikkauksella.
Miksi teidän pitää aina tehdä kaikki kuluttajan kannalta vaikeimman kautta?
Hei @ASUNE ja kiitos kysymyksestä. Tuo markkinointiluvan peruminen ei vaadi kuin muutaman klikkauksen sen jälkeen, kun kirjaudut sisään telia.fi:lle. Kirjautumisen jälkeen valitset kohdan "Omat tietoni ja asetukset" ja Asiakastietojen alta löytyy asiakastiedot, suostumus sähköiseen viestintään, markkinointilupa ja mahdollisuus muokata kirjautumistietoja. Markkinointiluvasta vain ruksit pois ja tallennat, se on siinä. Mikäli tuolla ei ole rukseja, niin kannattaa kysäistä chatin kautta tarkemmin tilanteesta, jos olet kuitenkin jotain markkinointiviestintää saanut. Chat löytyy sisäänkirjautumisen jälkeen sivuston alaosasta, puhekuplan vieressä lukee "Aloita Chat".
⎮Yritysiakkaiden tuki ⎮TeliaONE⎮Asiakaskokemus⎮Luovan alan yrittäjyys⎮