Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mjbock
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vaihtodiilihyvitys Land Rover -puhelimesta ei onnistunut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vaihtodiili sivulla lukee, että saisi jopa 58 € hyvitystä Land Rover Explore-puhelimesta. Kävin kyseisen puhelimen kanssa Telian myymälässä, mutta hyvityksen saaminen ei onnistunut. Mikäköhän on syynä? 

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

27 vastausta
AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 112 custom-general.kudos
  • 453 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itselläni oli muutama vuosi sitten sama ongelma. Tilasin uuden puhelimen netistä ja menin liikkeeseen tarjoamaan vanhaa. Heittivät ulos liikkeestä ja käskivät ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, joka käski mennä takaisin liikkeeseen. Eli looppi jäi päälle…

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 190 custom-general.kudos
  • 411 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mjbock  kirjoitti:

Vaihtodiili sivulla lukee, että saisi jopa 58 € hyvitystä Land Rover Explore-puhelimesta. Kävin kyseisen puhelimen kanssa Telian myymälässä, mutta hyvityksen saaminen ei onnistunut. Mikäköhän on syynä? 


Tarkistin puhelimen vaihtoarvon ja se antoi tosiaan summaksi 58 €. Lopullinen hyvitysarvo määräytyy laitteen kunnon mukaan ja arvoa voi laskea muutama seikka, esim. jos laitteessa on rikkinäinen painike tai runko, näyttövikaa tai laitteeseen ei tule virtaa. Mitä Telia kaupassa sanottiin syyksi miksi laitetta ei ollut mahdollista vaihtaa? 

Telia Yhteisön moderaattori
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 190 custom-general.kudos
  • 411 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AsiakasY  kirjoitti:

Itselläni oli muutama vuosi sitten sama ongelma. Tilasin uuden puhelimen netistä ja menin liikkeeseen tarjoamaan vanhaa. Heittivät ulos liikkeestä ja käskivät ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, joka käski mennä takaisin liikkeeseen. Eli looppi jäi päälle…


Tässä kohtaa on tapahtunut jotain erikoista, koska jos olet ostanut laitteen verkkokaupasta, voit tuoda vanhan laitteesi Telia kauppaan ja saat siitä hyvityksen joko tuotehyvityksenä tai lahjakorttina. Uuden laitteen saapumisesta saa olla kulunut enintään 35 päivää. Vaihtodiilit hoidetaan aina myymälän kautta. 

Telia Yhteisön moderaattori
mjbock
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Myyjä ei saanut tehtyä hyvitystä automaattisesti, joten hän näppäili IMEI-numeron manuaalisesti järjestelmään. Sitten näyttöön ilmestyi tuo 58 €:n summa, jonka voisi saada, mutta tästä eteenpäin ei päästy. Puhelinta ei ilmeisesti löytynyt järjestelmästä.

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 190 custom-general.kudos
  • 411 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mjbock  kirjoitti:

Myyjä ei saanut tehtyä hyvitystä automaattisesti, joten hän näppäili IMEI-numeron manuaalisesti järjestelmään. Sitten näyttöön ilmestyi tuo 58 €:n summa, jonka voisi saada, mutta tästä eteenpäin ei päästy. Puhelinta ei ilmeisesti löytynyt järjestelmästä.


En nyt oikein saa tästä kiinni eikä nouse mieleen miksi tai mikä seikka olisi nyt tuon Vaihtodiilin estänyt. Mitä ohjeistusta myyjä sinulle antoi, vai sanoiko hän suoraan että Vaihtodiiliä ei voida tehdä? Jos kyseessä on ollut laite, jota ei ole ollut meidän valikoimassamme, voidaan IMEI-koodin perusteella tiedot siitäkin löytää ja Vaihtodiili tehtyä. Kaikkien puhelimien IMEI-koodit tarkistetaan automaattisesti sulkulistalta ja ainoa tilanne tulee itselleni nyt mieleen on, jos puhelin on ilmoitettu varastetuksi, emme voi ottaa sitä vastaan. 

Telia Yhteisön moderaattori
mjbock
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ehdotti yrittämään myöhemmin.  Tuo Land Rover Explore löytyy kyllä Vaihtodiili sivulta. Myyjä ei kuitenkaan pystynyt viemään prosessia loppuun saakka. En haluaisin kuitenkaan mennä myymälään turhan takia. Haluaisin vain tietää onko tuo puhelin vielä Vaihtodiilissä mukana vai mistä on kysymys.

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 190 custom-general.kudos
  • 411 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mjbock  kirjoitti:

Ehdotti yrittämään myöhemmin.  Tuo Land Rover Explore löytyy kyllä Vaihtodiili sivulta. Myyjä ei kuitenkaan pystynyt viemään prosessia loppuun saakka. En haluaisin kuitenkaan mennä myymälään turhan takia. Haluaisin vain tietää onko tuo puhelin vielä Vaihtodiilissä mukana vai mistä on kysymys.


Mepä selvittelemme tätä ja palataan asiaan mahdollisimman pian! 

Telia Yhteisön moderaattori
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 691 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mjbock  kirjoitti:

Ehdotti yrittämään myöhemmin.  Tuo Land Rover Explore löytyy kyllä Vaihtodiili sivulta. Myyjä ei kuitenkaan pystynyt viemään prosessia loppuun saakka. En haluaisin kuitenkaan mennä myymälään turhan takia. Haluaisin vain tietää onko tuo puhelin vielä Vaihtodiilissä mukana vai mistä on kysymys.


Kyseinen malli löytyy Vaihtodiili -ohjelmastamme ja pitäisi prosessista kyllä mennä läpi. Missä myymälässä asioit? Voisin ilmoittaa vielä myymälätiedon eteenpäin vaihtodiili-ohjelmasta vastaavalle, jos sitä kautta asiaa pystymme tarkemmin selvittämään.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

mjbock
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Seppälän kauppakeskuksen myymälässä Jyväskylässä.