sähköpostilaskun sp osoite

  • 28 October 2015
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tunnen itseni tyhmäksi. Olen tässä tunnin yrittänyt vaihtaa sähköpostiosoitetta kahteen puhelinlaskuun, mutta en pääse millään paikkaan, jossa vaihdon voisi tehdä. Tämä on todella vaikeaa, kun olette yrittäneet tehdä asiakaspalvelun sellaiseksi, ettei kukaan vaan haittaisi teidän elämäänne mitenkään.

 

Eka puhelimeni on yhden miehen osakeyhtiön nimissä. Pääsen kyllä näkemään vanhat laskut ja osoitteet jne, mutta mistään ei pääse sähköpostilaskun sähköpostiosoitteeseen kiinni. Älkääkä sanoko, että oikeassa yläkulmassa on jotain, ei siellä ole.

 

Toista en ole päässyt vielä aloittamaankaan. Kyse on omissa nimissäni olevasta mokkulasta, jonka lasku tulee nyt samaan sähköpostiin, jonka olen lopettamassa kun se on niin surkea (tosin minua varoitettiin, ettei hyvää palvelua saa mistään). 

 

Tarkoitus on yhdistää kaikki palvelut yhteen ja samaan Soneraan ja saada vain yksi lasku. Mutta haluan ensin nämä vanhat sp osoitteet pois kaikkialta.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Ota sieltä omilta sivuilta suora yhteys palveluneuvojaan chatillä. Ne puhekuplat siinä vasemmalla. Tai jätä yhteydenottopyyntö tuolta : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto

Ei tästä mitään tule. Minulla on puhelin osakeyhtiön nimissä, vaikka olen yhden miehen oy. Sen takia joudun yrityssivuille, eikä siellä ole mitään chatteja, eikä mitään oikealla ylhäällä olevaa nappia.

 

Pitäisi samalla saada vaihdettua tuo surkea welho postin osoite muuksi mokkulastani, joka on omissa nimissäni. Miten tämä on näin vaikeaa. Olen tehnyt näitä vaihtoja useita ja ainoa, jonka kanssa olen tuskissa on tämä sonera. Onko tämä joku valtionsalaisuus, jota täytyy varjella niin ettei kukaan osaa tätä vaihtaa ilman pahaa oloa ja tuntien ajan käyttöä

 

Onko asiakaspalvelu tänään sitä, ettei mitään voi hoitaa ilman nettiä ja kun netti ei toimi, ei voi tehdä mitään. Tekisi mieli jo kiroilla.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Laita se yhteydenottopyyntö sitten tuolla lomakkeella, jonka linkitin tuohon aiemmassa viestissä tai soita Soneralle 0200 1 7000 . Täällä klaanissa ei voida sinun liittymään tehdä muutoksia. Kyllä asiakaspalvelu saa sen sähköpostin osoitteen muutettua.

tuolla on yritysasiakaspalvelunnumerot

https://www.sonera.fi/yrityksille/asiakastuki/ota+yhteytta/miten+voimme+auttaa

eli toi  020017000  koskee   kuluttaja asiakkaita

 

Vastaa