Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
miikapitk_
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco EPC3825 siltaavaksi?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko tätä modeemia mahdollista saada siltaavaksi mitenkään?

 

Edit RaMaria: HOX kaikki, Klaanissa autamme semmoisissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Eli hommat, jotka vaativat asiakastietojen tarkastelua, hoidetaan tuolla asiakaspalvelun puolella. Esimerkiksi nämä siltausasiat kannattaa ohjata vaikkapa Omien Sivujen kautta palvelupyynnöllä tuonne meidän vikapuolelle, auttavat siellä mielellään. 🙂

50 vastausta
Jaakko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi miikapitk!

Kyllä onnistuu! Modeemin hallinnasta Administration -> Management -> Working Mode -> Bridged Only
Tämän jälkeen modeemi on siltaavassa tilassa.

Ilmoittele mikäli tätä valikkoa ei löydy, niin päivitetään modeemin ohjelmistoversio.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
miikapitk_
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo, Connection modessa on vain dhcp ja static ip vaihtoehdot. Eli päivittäkää vain se versio, kiitos
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei miikapitk,

Hetkisen kuluttua pitäisi siltausvaihtoehto olla näkyvissä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
lanurmi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

täällä sama ongelma kuin edellisellä kysyjällä: haluaisin modeemin siltaavaksi ja Working Mode -valinta ei ole näkyvissä. (Yritetty jo montakin kertaa virtojen katkaisua 15 minuutiksi sekä eri selaimia, ei vaikutusta.)

Haluaisin siltausvaihtoehdon näkyviin myös; kiitos etukäteen!
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei lanurmi,

Laitetaan näkyviin! Saat tekstiviestillä tiedon, kun voin tehdä siltaamisen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jappe88_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olis samat toiveet kun edellisillä kirjoittajilla eli uutta päivitystä tarviaisin
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jappe88,

Toiveesi toteutukoon. Laitetaan tekstiviestiä, kun homma hoidettu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
rtmakela_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Morjens Hämeenlinnasta.

Aikaisemmin Ainan kaapelimodeemiyhteys toimi hienosti yhdistelmällä Cisco 3010 + Netgear WNDR 3800.

Nyt liittymän siirryttyä Soneralle tuli käyttöön EPC3825 (epc3825-v302r125574-140405c). Valitettavasti yhteys on ollut kovin paljon aiempaa takkuisempi.

Tein Omien sivujen kautta jo muutama päivä sitten MAC-osoitteen muutospyynnön kokeillakseni siltaavaa 3010:aa. Muutettu MAC näkyy Omilla Sivuilla mutta sillä ei ole ollut mitään vaikutusta eli 3010 ei saa yhteyttä mutta 3825 saa.

Tätä kautta näköjään mahdollista toivoa 3825:een siltausvalinnan mahdollisuutta josta esitän ystävällisen toiveen.

rt_m
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve rtmakela!

MAC-osoitteen muutospyyntösi näyttäisi nyt menneen läpi ja ilmeisesti 3825 ei enää linjalla ole, joten suoraan tästä ei valitettavasti saada päivitystä laitteeseen tulemaan. Tässä tilanteessa olisi hyvä, jos pystyisit vaikka soittelemaan vikapalveluumme numeroon 0206 90101 niin saadaan asiaa eteenpäin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu