Hybridilaajakaistan toimitus tökkii


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Tein tilauksen tästä hybridilaajakaistasta noin kolme viikkoa sitten. Viikko sitten sain postissa kotiini reitittimeen tulevan sim-kortin. Viime perjantaina kyselin asiakaspalvelusta milloin mahdollisesti voi odottaa modeemin tulemista. Sain vastauksen, että hybridireitittimien toimitus on viivästynyt ja toimitukset alkavat viikolla 37. Sitten huomasin tällä viikolla, että useampi on jo saanut reitittimen kotiinsa. Olin eilen yhteydessä asiakaspalveluun ja sieltä selvisi, että tilaukseni on "jumissa". Luvattiin hoitaa asia. No, olin taas tänään yhteydessä asiakaspalveluun ja selvisi, että eilen asiaan on tehty "sisäinen vikailmoitus", mutta vastausta ei ole saatu. Eli päivässä ei ole tehty asialle mitään. Nyt ei kuulema voi kuin odottaa. Käsittämättömän vaikeaa on postittaa yhtä reititintä.


27 kommenttia


@Jopela66@  kirjoitti:

Minä olen odotellut sim-korttia ja digiboksia kolmisen viikkoa. Hybrid modeemi tuli samalla viikolla kuin tilausvahvistus! Ei hyvältä näytä! Tänään kerrottiin asiakaspalvelusta, että sim-kortti lähti tulemaan. Näin sanoi 2 muutakin asiakaspalvelijaa aiemmin tässä 2 viikon sisällä. No jos kolmas kerta toden sanoo? Alkaa mennä uskottavuus Teliaan. Lisäksi epäilyttää koko laitoksen toimivuus, kun noita modeemikeskusteluja seuraa! 


Eilen sain sim-kortin ja pääsin testaamaan modeemia. Nopeus oli yllättävän hyvä (43 mbit/s -10 mbit/s) odotuksiin nähden. Digiboksi lienee matkalla! :smileyhappy:


@juhuriz@  kirjoitti:

Reilu kolme viikkoa olen itsekin modeemia odotellut.

 

Edellispäivänä keskiviikkona chatissa kerrottiin että joku ongelma heillä oli ollut, mutta se oli ennen yhteydenottoani jo ratkottu. Hienoa. Samalla luvattiin että torstaina lähtee paketti matkaan.

Ehkä se tänään perjantaina sitten saapuu. Omilla sivuilla lukee edelleen "tilaus käsittelyssä". 

 

Voishan sen reilusti kertoa että laitteita ei ole nyt saatavilla ja että seuraava erä saapuu Suomeen viikolla 42.

 

 


Keskiviikkona asiakaspalvelu teki uuden tilauksen. Lauantaina saapui paketti. Johdot kiinni ja kaikki toimii. Nopeudet näyttää 27/15 eli ihan jees. 

 

Vaikka tuossa Arris VIP5305W:ssa ei Netflixiä vielä olekaan, niin toimii paljon mukavammin kuin vanha. Etenkin erillisten HD kanavien häviäminen kanavalistalta helpottaa kummasti.

Vastaa