Inteno DG301AL OpenDNS

  • 3 November 2017
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei Telia,

 

Minulla on kysymys tosta DNS.

 

Q: Miten voin vaihtaa minun OpenDNS koska kun menin tohon Parental Controls ja sitten näin DNS Server Filtering mutta se vika on että en voi vaihtaa edes kaksi ip mikä on 208.67.222.222, 208.67.220.220 niin voitteks te auttaa tähän ongelmaan

 

Kiitos,

Ikel22

 

3 kommenttia

Kunniamerkki +14

Kyseisessä purkissa on luonnollisesti Telian firmis ja voi sattuneesta syystä voi olla vähän hiljaista vaihtaa sinne dns  osoitteita.. Ei ole nyt kyseistä purkkia linjoilla,että voisin tarkistaa onko mahdollista edes vaihtaa. Joku Telialainen voisi vahvistaa.


@ikel22 kirjoitti:

Hei Telia,

 

Minulla on kysymys tosta DNS.

 

Q: Miten voin vaihtaa minun OpenDNS koska kun menin tohon Parental Controls ja sitten näin DNS Server Filtering mutta se vika on että en voi vaihtaa edes kaksi ip mikä on 208.67.222.222, 208.67.220.220 niin voitteks te auttaa tähän ongelmaan

 

Kiitos,

Ikel22

 

 

Hei Ikel22 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mikäli Intenossasi on uusin homeware-ohjelmisto, voit ottaa käyttöön esimerkiksi DynDNS:n Intenon lähihallinnasta. Uusimman ohjelmiston saat laittamalla viestiä meille häiriöpuolen chattiin, minne pääset kirjautumalla itsepalveluun osoitteessa www.telia.fi/kirjaudu

 

 

.

 

 

Joo mä lähetän teille viesti tosta uusi ohjelmasta, mä toivoisin että Opendns on mukana myöskin.

 

Kiitos teidän vastauksen.

Vastaa