KODIN NETTI SOPIMUS KYSYMYS

  • 18 December 2017
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Pyydän teitä tarkistamaan maksutiedot. Sain kirjeen että minun täytyy maksaa"Sergeille"Soneran netti palveluista, sopimuksedta06.04.2016-23.02.2017. mutta en pidennyt sopimusta vuonna 2016 ja en käyttänyt Internetiä . En ymmärrä miten Tämä virhe tapahtui. Modeemi ei toiminut ja en koskaan kääntynyt( Soneran) Internetin. Minulla oli mobile Internet. Onko oikein,että minun täytyy maksettava palveluista, joita en saanut? Pyydän sinua tarkistamaan sen. 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää päivää ja tervetuloa @Aynokhuttunen! :smileyhappy:


 


Valitettavasti asiasi vaatii henkilö- ja asiakastietojasi, joita ei voi täällä julkisella keskustelualueella käsitellä. Ole hyvä ja ota yhteyttä Telian asiakaspalveluun esim. Yhteydenottopyyntö-lomaketta käyttäen niin saat asiaan selvennyksen.

Vastaa