Kannattaako keskittäminen

  • 12 August 2018
  • 1 kommentti
  • 23 katselukertaa

Kunniamerkki +7

Hei kaikille!

Minulla on Telian TV -kaapelikortti ja Kaapelilaajakaista XXL. Tänään ajattelin  seurata urheilua koko päivän iltaan asti. Puoli kahden jälkeen TV:ni ilmoitti, että Ei signaalia. Samalla huomasin, ettei internet yhteys toimi. Ei kun kauppaan, ja ostin 18 tölkkiä olutta. Sitten miettimään että mikä avuksi. Tein vikailmoituksen chatissa, jossa todettiin, etten ole ainoa alueellani. Lupasivat selvittää tilannetta. Minulla ainoa mahdollisuus seurata urheilua oli Telian Prepaid -liittymä. Kun olin seurannut maantiepyöräilyä muutaman tunnin, ensimmäisestä puhelimesta loppui akku, vaikka se oli latauksessa koko ajan. Nyt on toinen puhelin kytketty Hot Spotiksi, jotta telkkarissa näkyy kakkonen. Otin toisen kerran yhteyttä chatilla Teliaan, tällä kerralla sain kuitenkin huonompaa palvelua. En osaa sanoa, koska tilanne korjaantuu tai akku loppuu myös toisesta puhelimesta. Nyt kuusi olutta myöhemmin ja akun kulutusta seuraillen katson toisella silmällä urheilua ja toivon parasta. Käytän Prepaid -liittymää, koska käytän puhelinta todella vähän, yleensä vain soittamiseen tai tekstiviesteihin. 10 € lataus vuodessa riittää.

Niin, kannattaako keskittäminen?

Eihän vaihtoehtoja ole. Asuinpaikasta riippuen operaattoreillahan on monopoli. En saa kaapeli - TV tai laajakaistaa muualta. Täytyy kuitenkin myöntää, että kaikki on toiminut hyvin, ja ongelmiin olen saanut apua. Uskon, että tämäkin ongelma selviää, kuten minäkin joskus.

t. Hannu


1 kommentti

Kunniamerkki +7

Hei,

Taas toimii sekä netti että TV. Kiitokset siitä huoltohenkilöille.

t. Hannu

Vastaa