Moikka @zuhoo ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
Syttyykö modeemissa DSL valo vilkkumaan / palaako kiinteästi? Valo kertoo siitä, saako se kiinteän kaistan, eli puhelinverkon kautta, yhteyttä keskukselle. Jos tämä ei pala, suosittelen testaamaan toista modeemia. Telian kaupoista voi käydä kysymässä lainamodeemia.
Oletko ollut asiasta vielä yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta yhteyden tila tarkistetaan? Se on hyvä tehdä, koska toimimattoman yhteyden syy voi löytyä myös verkon puoleltakin. Jos häiriötä havaitaan meidän verkossa, aloitetaan sen korjaus meidän toimesta.
Jos yhteys toimii toisella modeemilla, on modeemi rikkoontunut ja silloin täytyy hankkia uusi modeemi tilalle.