Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64354
Kirjoituksia 175061

Laajakaistalaskun uudistus



Highlighted

Laajakaistalaskun uudistus

Vakiokalustoa
Viestejä 147 kpl

Laajakaistalaskun uudistus

1/42

"Uudistamme laajakaistalaskutustamme selkeämmäksi 23.2.2015 alkaen saamiemme asiakaspalautteiden johdosta.

 
Muutoksen jälkeen laskutuskautesi ei ole enää kuukauden alusta kuukauden loppuun (esim. 1.-31.3.), vaan se voi olla esimerkiksi kuukauden puolivälistä seuraavan kuukauden puoliväliin (15.3.-14.4.). Laskutuskauden pituus on edelleen yksi (1) kuukausi. Laskusi eräpäivä tulee jatkossakin olemaan samoihin aikoihin kuukaudesta."
 
Tarkoittaako tämä ehkä myös, että laajakaista- ja puhelinlasku eriytetään toisistaan, kun se nyt on tullut kätevästi "yhtenä könttinä"?  Ihmettelen, että asiasta ei erikseen mainita mitään tuossa infossa...
 
Infosta ei myöskään käy ilmi, että miten yksittäisen asiakkaan laskutuskausi säädetään ja millä perusteella...  Yksi hyvä peruste voisi olla säätää laajakaistan laskutuskausi samaksi kuin mikä se on saman henkilön nimissä olevalla puhelinliittymällä(?)
 
 
 
 
0 tykkäystä
41 vastausta
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

41/42

Miten pystyn muuttamaan E-laskun takaisin sähköpostilaskuksi ?  Omien sivujen kautta tuo ei onnistu. 

0 tykkäystä
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

42/42

Moi @Turussaongelma! Käy ensin poistamassa e-laskukytkentä verkkopankistasi, odota vuorokausi ja kytke sen jälkeen sähköpostilasku Omilla Sivuilla näiden ohjeiden mukaisesti.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.