Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kotilossa
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Modeemin postitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve! Tilasin kodin netti M -palvelun ja modeemin (modeemin hinta 29,00 €) maanataina 02.05.2016, mutta en ole saanut mitään ilmoitusta modeemin toimituksesta tähän päivään (26.05.2016) mennessä.
3 vastausta
kenuu90
Vakiokalustoa
  • 89 custom-general.kudos
  • 157 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei @kotilossa,

saitko kuitenkin vahvistuksen tilauksestasi esim, sähköpostiisi?
kotilossa
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilausvahvistus tuli sähköpostiini vielä samanapäivänä. Kahdeksan päivää myöhemmin (10.5.2016) spostiin tuli tunnusvahvistus, jossa oli liittymäni käyttäjätunnus ja salasana. Sen jälkeen ei ole tullut uutta sähköpostia, jossa olisi esim seurantakoodi modeemin postitukseen.
kenuu90
Vakiokalustoa
  • 89 custom-general.kudos
  • 157 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hyvin mielenkiintoista. Onhan nyt soneran puolelta tapahtunut pieni virhe.
Voisit kirjautua soneran "omille sivuille" ja ottaa chatin kautta yhteyttä, ota valmiiksi tunnusvahvistuksen jotta he voivat katsoa tilanteen tarkemmin. 🙂

Onhan tuo nyt ikävää kun päälaite ei ole vieläkään tullut.