Tervehdys @samsoe ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kysyä täällä asiasta.
Katkeaako yhteys kaikilta laitteilta, jotka on samaan modeemiin yhteydessä? (verkkokaapelilla tai langattomasti) Kerrotko laitteesi merkin ja mallin, niin voidaan täältä katsoa (jos meiltä tullut modeemi) tarkemmin modeemisi valojen toimintaa esim. palaako "Online" -valo jatkuvasti?
Kaapeliverkon yhteydessä tulee myös TV -lähetys, niin on hyvä vielä varmistaa onko kaapeliverkkoon kytketyn TV:n lähetyksissä mitään häiriötä?
Modeemi kannattaa resetoida (palauttaa tehdasasetukset) painamalla modeemin Reset -painiketta pohjassa 10-30 sek. laitteesta riippuen. Huomioithan, että resetoinnin yhteydessä modeemilta häviää kaikki itse muutetut asetukset (langattoman verkon nimi ja salanasana jne)