Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pahis_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Pätkivä netti aina kuun lopulla

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onkohan täältä kautta jotenkin mahdollista seurata tätä pätkivää leikki nettiä?
Netti tosiaan alkaa temppuilla juuri kuun loppu puolella esim syyskuussa oli 25.9 alkaen
lokakuussa oli 23.10 ja nyt marraskuu on 22.11 😄
Veikkaan että joulukuussa nuo laitteet "hajoavat" taas 21 päivä. Johtoja on revitty sekä laitetta resetoitu, mutta ei näytä auttavan. Joskus menee tuo kuukausi ok joskus 6kk ja sitten taas ei millään toimi.
No modeemi nyt on vanha kun jeesus, mutta tuskin tuo hajalla voi olla jos joskus toimii vuodenkin ilman katkoja. Ei viitsisi tehdä noita ilmoituksia kun aina vaan tulee omat laitteet hajalla ja sitä rataa. Samat laitteet varmaan vuodesta 09 niin sillä tätä ihmettelen ellei ole tulevaisuutta ja korjaa itse itseään 🙂
1 vastaus
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Pahis,

Tätä kautta ei liikkuvaa nettiä saa seurantaa. Jos sama vika uusiutuu taas tämän kuun lopulla ja vika on taas ajankohtainen, suosittelen tekemään vikailmoituksen Omilta sivuilta tai soittelemalla vikapalveluun 0206 90101.

Nyt kun on vanhoista laitteista kyse, niin on toki kannattavaa testata laitteet, jos se vaan on mahdollista. Kannattaa myös varmistaa, että antennijohto ja mahdollinen antennijohdon haaroitin ovat kunnossa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu