Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64433
Kirjoituksia 175238

Sagemcom Hybrid Router Fast 5370 Air



Highlighted

Sagemcom Hybrid Router Fast 5370 Air

Uusi keskustelija
Viestejä 7 kpl

Sagemcom Hybrid Router Fast 5370 Air

1/21

Onko mitään tehtävissä?

Tätä on jatkunut nyt siitä asti, kun tilasin liittymän (1 1/2 kk) ja reititin käynnistynyt ajalla 3 kertaa itsestään.

Ainoastaan klo 03:00-08:00 välillä yhteys toimii täysillä. Kuka hemmetti nyt keskellä yötä tarvitsee täys nopeutta?

Puoliso kyttää netin kautta telkkarilla ohjelmia ja jos itse katsoo esim. youtubesta jotain ja lataa edes megan nopeudella samaan aikaan niin kohta kuuluu huuto et netti ei toimi! Laita se toimiin!

Nopeustestit näytti tälläistä (ei netti ohjelmaa telkkarista samaan aikaan) näin ehtoolla ja tämä on jokapäiväistä.

Yhteys Kotiin L on nopeus.

 

Boxi näkyvyys.jpg1GB null lataus.jpgNopeustesti Turun Datatekniikka Oy.jpgNopeustesti Lounea.jpgNopeustesti Laitilan Puhelin Osk.jpgNopeustesti DNA Welho Oy.jpgNopeustesti Elisa Oyj.jpgNopeustesti Nebula Oy.jpgNopeustesti Netplaza Oy.jpgNopeustesti Telia.jpg4G.jpg

0 tykkäystä
20 vastausta
Highlighted

Telialainen
Viestejä 442 kpl

21/21

@nikogassmann  kirjoitti:

Onko mitään uutta ohjelmistopäivitystä laitteelle saatavana testiin. Olen ottanut laitteen nyt testiin kahdeksi viikoksi, mutta ongelmia löytyy. Kerran tai kaksi on adsl-yhteys kadonnut ja palautunut vasta uudelleenkäynnistyksellä. Jos lukitsen 4Gssä kaistan 700 tai 800mhz on noin päivän tai puoli päivää toiminut ja tämän jälkeen yleensä nopeus hidastunut merkittävästä. Lisäksi joka kerta kun laitteen käynnistää uudelleen, se ei enää ymmärrä kytkettyjä ulkosia antenneja vaan siirtyy käyttämään sisäisiä antenneja (vaikka asetuksissa on vieläkin ulkoiset antennit valittuna) Tallöin mun on pitänyt valita käyttämään sisäisiä antenneja, tallentaa, valita kaksi ulkoista antennia ja tallentaa ennen kuin laite taas osaa käyttää niitä ulkoisia antenneja. 


Tällä hetkellä käynnissä ei ole testausta, missä asiakkaamme pääsisisvät testaamaan julkaisematonta versiota. Uusin ohjelmistoversio on tulossa julkaistavaksi, mutta tarkempaa aikataulua siitä ei ole vielä tiedossa.

 

Kiinteän kaistan toimivuudesta pyytäisin olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin voidaan katsoa sen linjan kunto tarkemmin ja tarkistaa, mistä katkokset voisi johtua.


800MHz taajuudella voi ilmetä ruuhkaa esim. ilta-aikaan, joka selittäisi hitaamman yhteyden, kuin kytkiessä päälle. Oletko testannut jo muita taajuuksia, onko niillä signaalin voimakkuus vielä hyvä ja nopeudet mahdollisesti parempia? Asiakaspalvelussa käyttöosoitteen perusteella voimme myös tarkistaa, mitä taajuuksia osoitteessa kuuluu ja mihin suunnata antennit, jos haluaa. Täällä yhteisössä emme käsittele asiakastietoja.

Tarkistaisitko vielä, mikä ohjelmistoversio sinulla on käytössä? Tieto löytyy modeemin hallintasivulta: My Telia WiFi Router > Device Info > Software version.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.