Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Markz
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Sagemcom Hybrid Router Fast 5370 Air

Onko mitään tehtävissä?

Tätä on jatkunut nyt siitä asti, kun tilasin liittymän (1 1/2 kk) ja reititin käynnistynyt ajalla 3 kertaa itsestään.

Ainoastaan klo 03:00-08:00 välillä yhteys toimii täysillä. Kuka hemmetti nyt keskellä yötä tarvitsee täys nopeutta?

Puoliso kyttää netin kautta telkkarilla ohjelmia ja jos itse katsoo esim. youtubesta jotain ja lataa edes megan nopeudella samaan aikaan niin kohta kuuluu huuto et netti ei toimi! Laita se toimiin!

Nopeustestit näytti tälläistä (ei netti ohjelmaa telkkarista samaan aikaan) näin ehtoolla ja tämä on jokapäiväistä.

Yhteys Kotiin L on nopeus.

 

Boxi näkyvyys.jpg1GB null lataus.jpgNopeustesti Turun Datatekniikka Oy.jpgNopeustesti Lounea.jpgNopeustesti Laitilan Puhelin Osk.jpgNopeustesti DNA Welho Oy.jpgNopeustesti Elisa Oyj.jpgNopeustesti Nebula Oy.jpgNopeustesti Netplaza Oy.jpgNopeustesti Telia.jpg4G.jpg

51 vastausta
Mersukolari
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lisää testausta. MPTCP toimii jos mobiilin modeksi on valittu AUTO. Ei toimi jos on valittu 4G only. Kun taas AUTO on valittuna, ei anna edes DSL:n täyttä vauhtia, vaan yrittää epätoivoisesti ilmeisesti käyttää molempia yhteyksiä siinä onnistumatta. Nopeus seilaa 30-40Mbps välillä.

 

Kun taas laitan 4G only, nopeus on tasan se mitä DSL:n kautta tulee. Aivan kuin MPTCP ei olisi edes päällä kun asetukset ovat näin.

Lisäksi mainittakoon, että muutaman päivän oltuaan päällä, laite tiputtaa mobiilista kokonaan indikoimatta asiaa mitenkään. Kaikki valot ovat normaalit, mutta kun menee modeemin hallintapaneeliin niin siellä lukee että DSL only.

Mersukolari
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Alkaa tulemaan sellainen olo että tässä ollaan aivan toisarvoisia asiakkaita. Ei mitään vastausta, voisitte edes tutkia ja selvittää. Asiakaspalveluun on oltu puhelimitse yhteydessä monta kertaa jo samasta asiasta.