Thomson TG789vn firmwaren päivitys
Kuitenkin pelatessa tiettyjä pelejä (esim. Diablo 3, World of Warcraft) modeemin kanssa on ongelmia. Latausruudut jäätyilevät välillä joko 0% tai 90% kohdassa. Tutkittuani ongelmaa huomasin vian olevan modeemissa, ilmeisesti muillakin on sama ongelma saman modeemin kanssa. Command tracert palauttaa toisella rivillä vanhan IP-osoitteen (84.250.xx.xxx) vaikka sen pitäisi palauttaa nykyinen (88.193.xx.xxx). (linkki paikkaan mistä löysin ratkaisun: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2123515705) Firmwaren päivitys ilmeisesti korjaisi ongelman, mutta firmwaren päivitystä ei ilmeisesti itse voi tehdä.
Mitenköhän tämän päivityksen saisi? Laitteessa oleva software release on 8.8.B.A.
Thomson Gateway
Product Name: TG789vn
Software Release: 8.C.H.2
Pitää varmaankin päivittää firmware. Hoituu näköjään tätäkin kautta, kiitos.
Jos asiakasnumero piti lisätä jonnekin profiiliin, niin sellaista paikkaa en löytänyt.
By the way eikö tätä voi tehdä itse tai eikö jakelua voisi automatisoida?
Onko tää uusin 10.5.1.Q jo ei niin saisko uusimman päivityksen.
Sulla onkin jo uusin firmis tuossa.
Tätä kautta me ei pystytä päivittelemään noita, jos päivitettävää olisi. Täällä Klaanissa autamme mielellämme kyllä sellasissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista.
Sellasissa hommissa suosittelen olemaan yhteydessä meidän aspaan esimerkiksi Omien Sivujen palvelupyynnön avulla. :)
Sellasissa hommissa suosittelen olemaan yhteydessä meidän aspaan esimerkiksi Omien Sivujen palvelupyynnön avulla. :)
En löydä kohtaa josta voi t.ehdä palvelupyynnön. Saisinko koordinaatit? :)
Itse löysin kohdan "Tee vikailmoitus/jätä yhteydenottopyyntö", kun menee "Liittymäni ja palveluni" kautta palveluun mistä maksat. Esim. Laajakaista Yhteys kotiin jne...
Mutta tässä kohtaa minulla tulee ongelma vastaan. Aukeaa vain tyhjä sivu.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.