Yhteyden katoaminen

  • 7 April 2018
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Yhteyden katoaminen kun yhteys saavuttaa palveluntarjoajan. He laittoivat sähköpostia ja osoittivat missä katoaminen tapahtuu. Laitoin liitteenä saman.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@allavesterinen kirjoitti:

Yhteyden katoaminen kun yhteys saavuttaa palveluntarjoajan. He laittoivat sähköpostia ja osoittivat missä katoaminen tapahtuu. Laitoin liitteenä saman.




Hei!


 


Ilmeisesti jokin palvelu ei toimi? Tracert nyt ei ole kovin luotettava mittari siihen, että "katoaako" yhteys vai ei, sillä jokin palvelin verkossa on voitu määrittää niin, ettei se vastaa tuon tracert- komennon kyselyihin ja näyttää juuri tolta, vaikka yhteys muuten toimisikin.


 


Tomiiko yhteydet siis muuten vai onko ongelmaa vain jossain yksittäisessä verkkopalvelussa? Laittaa vain epäilyttämään, että onkohan jotkin konffit oikein omassa reitittimessäsi, porttiohjaukset tms?


 


Kannatanee olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun, jotta voivat tuolta tekniikan puolelta tarkistella, onko tuossa jokin vikatilanne päällä. Eniten vain haiskahtaa konffiongelmalta jossain kohdassa verkkoa. Aspan yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Vastaa