Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
markku1750
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Zyxel P-870HN-51B

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minulla on Soneran valokuituyhteys nopeudella 10/10 megaa. Modeemi Zyxel p-870hn-51b. Langallisena yhteysnopeus pysyy noin 8-10 megan tienoilla, mutta jos laitan langattoman yhteyden päälle niin nopeus ei ole kuin 1-2 megaa. Minulla on Asuksen pöytäkone. Kuitenkin jos kytken langattoman yhteyden puhelimeeni niin nopeus on noin 10 megaa. Mistä voisi johtua, että pöytäkoneessa nopeus on niin alhainen.

2 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 690 custom-general.kudos
  • 4429 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

@markku1750 kirjoitti:

Minulla on Soneran valokuituyhteys nopeudella 10/10 megaa. Modeemi Zyxel p-870hn-51b. Langallisena yhteysnopeus pysyy noin 8-10 megan tienoilla, mutta jos laitan langattoman yhteyden päälle niin nopeus ei ole kuin 1-2 megaa. Minulla on Asuksen pöytäkone. Kuitenkin jos kytken langattoman yhteyden puhelimeeni niin nopeus on noin 10 megaa. Mistä voisi johtua, että pöytäkoneessa nopeus on niin alhainen.

Helposti sanottuna pöytäkoneesi verkkokortista. Muuta eipä tässä oikein muuta voi sanoa. Voidaan sanoa enemmän jos tiedetään enemmän Asuksesi pöytäkoneen langattomasta verkkokortista. Suosittelen kuitenkin käyttämään kaapelia sillä langattomassa tapahtuu aina häviötä.

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
markku1750
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kiitos