sonera on täyttä *******aaja ammattiosaavuus niin nollissa ku olla ja voi

  • 3 September 2015
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

hyvä sonera koita vaa *******u poistaa mun päivitykset, mua on nyt 3 kertaa neuvvottu erinlailla sonerallaja kyse on yhestä samastaasiasta + muaopn laskutettuyli puol vuotta kanavapaketista mitä en ole ottanut taikka käyttänyt, mä oon nyt 3 päivää säätäny turhaa koska soneran työntekijät on niin uusavutonta *******aa, millä *******n aivopierulogiikalla sinne otetaaihmiset töihin ku aika tarkkaa luulis senki olevan mut 3 ihmistä neuvoo erinlailla ja se on syy miksmä joudun kärsiä tästä ja koita soneta poistaa vielä nää päivitykset katotaa kumpi voittaa. ihme *******aa älkää *******i tehko tätä virhettä että ostatte soneran muutenkin täyttäpaskaa


3 kommenttia

Tervetuloa Klaaniin !


Ilmeisesti ei ole hommat menneet ihan putkeen? Nyt en ihan tarkkaan päässyt kärryille, oliko tässä ongelmana kanavapaketti asian lisäksi vielä jotain muuta? Mutta tuo kanavapaketti homma, eli se olisi pitänyt irtisanoa, mutta on virheellisesti jäänyt voimaan, ymmärsinkö oikein? Mikäs siinä tilanne tällä hetkellä, onko edelleen näkyvissä Omilla Sivuilla

Kunniamerkki +10

Kannattaa myös opetella kirjoittamaan. Silloin viesti menee huomattavasti paremmin perille.

Kirjoitustaidon hallinta näyttää nykyään kovin usein olevan kateissa. Sekavaa kirjoitusta yhteen pötköön llman minkäänlaista lauserakennetta. Lisäksi aivan hirvittävä määrä kirjoitusvirheitä.

Itse en saanut tuosta aloitusviestistä juuri mitään tolkkua, mutta tuskin menetin kovinkaan paljoa.

Käyttäjätaso 1

Ymmärrän linjan, että yleensä mitään viestejä ei poisteta, mutta tämän kaltaisessa tapauksessa viestin voisi laittaa suoraan roskikseen. Luulen että koko vuodatus saattaa olla jopa feikki. Jos ei oen, niin enpä ihmettele miksi viesti ei mene perille :smileylol:

 

T: Tuokki

Vastaa