Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
SaveYou_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

10MB kiinteä valokuitulaajakaista mutta oikea nopeus alle 1M

Hei, tilasimme kiinteän 10MB valokuitulaajakaistan joka kytkentä päivänä toimi ongelmitta ja täydellä nopeudella. Tämän jälkeen yhteys on kuitenkin katkeillut ja nopeus pudonnut jo alle 1MB mikä tekee netin käyttämisen miltein mahdottomaksi. Tilauksen yhteydessä ostimme uuden Zyxel-merkkisen modeemin joten nopeuden putoaminen ei pitäisi olla siitä kiinni. Nopeus on myös yhtä matala käytettäessä nettijohtoa kuin langatontakin. Hidas nopeus ei myöskään johdu tietokoneistamme sillä vaikka koneella yrittäisi mennä vaikka vain teidän nettisivuillenne, sivun lataamisessa kestää silti kauan. Asumme aivan keskusta-alueella kerrostalossa joten yhteyksien pitäisi olla hyvät. Olemme myös suojanneet nettimme salasanalla joten kukaan muu ei voi sitä käyttää tietämättämme.

Sanni
3 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei SaveYou,

Lisäisitkö asiakasnumeron tai liittymänumeron tietoihisi, niin tarkistetaan tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Jos lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä. Muodossa 346123456 tai 333123456.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
SaveYou_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei, lisäsin liittymänumeron nyt omiin tietoihini.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei SaveYou,

Liittymällesi olikin jo tehtynä vikailmoitus. Ongelma pyritään selvittämään mahdollisimman pian. Saat viestillä tietoa kun vikailmoituksen käsittely etenee.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu