Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Markku7_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

24/1 adsl

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on ollut laajakaista jo reilun vuoden nopeus on telewell 510 wlan modeemilla toiminut myrskyista huolimatta hyvin aina modeemi on näyttänyt 24mt nopeutta mutta testit sonera ja speedtest on ennen antanut mittaus tuloksia 18-140mt asti ei paljon ole mennyt alle 18. Vikaa tuon ylisuuren nopeuden takia tutkittiin ja korjattiin mutta kun se palasi taas hirmutuloksiin. Ajattelin että nuo mittarit ed.m. eivät toimi.

Nyt viime lauantaina päätin laittaa Läppärin kuntoon kun lataus ei kestä kauan niin nopeus oli testien mukaan vain 7-9mt/s mitään en ole itse muuttanut.

Siispä kysyn missä mahtaa johtua että nopeus laski. soneran sp kirjautumis valikossa oli ennen tätä kaksi kirjautumis tunnusta joita en huomannut laittaa muistiin ehkä tyttären kaveritkin on voinut käyttää kirjautumis sivuja, kuka tietää.
Nyt modeemi näyttää 1021/16436 kbps aikaisemmin siis /24mt ed.m. testi mittarit on näyttänyt
0.45- 0.63 / 7-14mts vaste on 24-56 joka on siis siinä ja siinä että linja toimisi???

mistä hakisin vikaa???
modeemi on Telewell 510 v3 (b) adsl 2+ & wlan 54 Mbps
10 vastausta
Gr1m1970_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
mulla on ihan sama onko tuo soneran zyxel vai uusin Telewell TW-EA510 v3 (c) silti tulee vaan 10 megaa. moni kaveri on elisassa ja niillä työntää koko ajan 16 megaa. oon aina pitänyt soneraa edellä kävijänä mutta eipä olekkaan asiat sillein. seuraava liittymä tulee olemaan elisalla. mulla on kuitenkin tuo keskuskin tuossa lähellä ettei pitäs siitä olla asian kiinni.
Tämän osion uusimmat keskustelut