@450 laajakaistan kytkentä takaisin toimintaan?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Miten saan käyttööni taas tämän @450 laajakaistani,sillä nyt maksan 5e perusmaksua ja asiakaspalveluun ei saa mitenkään soittamalla yhteyttä asian tiimoilta ja haluaisin ottaa palvelun taas käyttööni..Eli onko jotain konstia muuta kuin puhelimen kautta soittaen????

1 kommentti

Myös Omien sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta yhteydenotto Asiakaspalveluun on mahdollista. Asiakaspalvelun palvelupyyntöjen purkamisessa jono muutaman päivän, joten kiireellisille asioille soitto on nopeampi vaihtoehto (jono laajakaistan Asiakaspalveluun juuri nyt 8 min 40 s).

Uutena vaihtoehtona on myös ajanvaraus. Valitse sivulta Varaa aika > valitse mitä tuotetta asia koskee > valitse kalenterista aika jolloin haluat että sinulle soitetaan > kirjoita yhteystietosi ja maksimissaan 300 merkkiä pitkä viesti Asiakaspalvelulle > vahvista varaus.

http://www.sonera.fi/ajanvaraus

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa