ADSL 8M/1M sopimus 24kk = 27.90/kk

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

NO perkele nyt sitten räpsähti 28,13 /kk 8m yhteydelle ? Ja joku ihme spotify kokeilu ilmaiseksi no siitäp tulikin nyt lasku 6,74 ?Ja tätä spottyä emme ole tilanneet jos sen kokeiluaika on umpeutunut sen voi sulkea samaten !(tämä on pojan laajakaistalaskussa)
Toinen asia joka ottaa pattiin puhelinlaskussa tuli perhe kuukaisimaksu 6,95 (tämä pitää olla myös ilmanen )ja sitäkin on peritty jo kolmessa laskussa jonka huomasin vasta äskettäin .Olen myös samasta asiasta ilmoittanut ennenkin ja se on korjattu.Miksi taas tämä sama juttu uusiutuu ? Olen yrittänyt ottaa yhteyttä soneraan joka taholta ,mutta ei sinne pääse.Viimeksi jätin ajanvarauksen.Summat ei ole isoja ,mutta sopimuksissa pitää pysyä.En halua maksaa tyhjästä.Jos menevät maksullisiksi tuo perhe ja spotty ne voi sulkea samaten emme tarvi kumpaakaan.

4 kommenttia

28,13eur summaan osaan kommentoida senverran,että syy siihen on 01.07 arvonlisäverokannan muutos 22=>23%. Muutos hinnoitteluun voidaan tehdä määräaikaiseen sopimuksen aikana jos se perustuu viranomaisen tai lainsäädännön muutokseen. Yleisissä toimitusehdoissa maininta asiasta. Lisäksi sonelta tullut laskun mukana/erillisellä ilmoituksella asiakastiedoite touko-kesäkuun aikana alv-kannan muutoksesta ja vaikutuksesta laskutukseen.
spotifystä on 3kk kampanja maksutta,sen jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaoleva sopimuksena 10,03eur/kk jonka peruutuksesta täytyy itse ilmoittaa.
mirvakk: Tämän Keskustele ja kysy - palstan kautta ei tehdä liittymiin tai niiden sopimuksiin mitään muutoksia, joten esimerkiksi Spotify-palvelun irtisanominen pitäisi hoitaa suoraan asiakaspalvelun kanssa. Yleensä suosittelisin yhteydenottoon Omilta sivuilta löytyviä palvelupyyntölomakkeita, mutta tällä hetkellä (7.9.2010) soitto numeroon 0200 17000 (mpm/pvm) on ainoa vaihtoehto.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Olen yrittänyt soittaa ,lähettänyt jo kolme asiaspalvelutextiviestiä ja varannut ajan asiakaspalvelijalle.En saa soittamalla kiinni ketään ,kun jään odottamaan vuoroa menee 1-3 minuuttia ja puhelu katkeaa? Textiviesteihini ei vastata (ei omien sivujen eikä soneran sivujen asiakaspalautteeseen)? Kaikista ihmeellisintä on kun varasin ajan tiistaiksi 7.9 klo 16,30 soneran piti soittaa..eipäs soittaneet vaikka odotin ! Jokatapauksessa olen 5.9.2010 irtisanonut perhesopimuksen ja spotifyn.Jään mielenkiinnolla odottelee mitä tästä eteenpäin.
Soitellen sotaan 🙂

Vastaa