Hei!
Olen ollut laajakaista asiakkaana Sonerassa, nyt toukokuulla taloyhtiöön tuli oma laajakaista ja minunkin
laajakaistayhteyteni siirrettiin taloyhtiön kautta meneväksi. Heinäkuun alusta lähtien myös laskutus laajakaistasta menee taloyhtiöön ja se maksaa kaikki yhdessä Soneralle. Silti minulle tulee vielä soneralta erikseen laajakaistalasku. Miten saan yksityisen laskuni katkeamaan?
A
Hei saloki-50!
Taloyhtiö maksaa perusnopeuden (2M), joka on siis asukkaalle periaatteessa ilmainen. Teillä on käytössä suurempi nopeus (10M), josta lasku tulee suoraan teille. Suurempikin nopeus on taloyhtiöhinnoiteltu, joten se on toki erittäin edullinen ja siksi suositeltava pitää jatkossakin.
Jos kuitenkin haluatte, että teille ei tule ollenkaan laskua, pitäisi nopeus laskea perusnopeuteen. Nopeusluokan laskun voi tehdä soittamalla Asiakaspalveluumme 0200 17000 (ma–pe 8–20, la 9–16.30) tai jos käytätte Facebookia, niin sitä kautta voi yksityisviestillä pyytää monia muutoksia. Nopeusluokan laskusta veloitetaan 10€ toimenpidemaksu.
Taloyhtiö maksaa perusnopeuden (2M), joka on siis asukkaalle periaatteessa ilmainen. Teillä on käytössä suurempi nopeus (10M), josta lasku tulee suoraan teille. Suurempikin nopeus on taloyhtiöhinnoiteltu, joten se on toki erittäin edullinen ja siksi suositeltava pitää jatkossakin.
Jos kuitenkin haluatte, että teille ei tule ollenkaan laskua, pitäisi nopeus laskea perusnopeuteen. Nopeusluokan laskun voi tehdä soittamalla Asiakaspalveluumme 0200 17000 (ma–pe 8–20, la 9–16.30) tai jos käytätte Facebookia, niin sitä kautta voi yksityisviestillä pyytää monia muutoksia. Nopeusluokan laskusta veloitetaan 10€ toimenpidemaksu.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.