Aiheettomien laskujen saaminen.KIIRE!

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Terve!

Tassa olen hieman ikavaan tilanteeseen joutunut teidan laskutuksen kanssa. Talla hetkella olen Uudessa Seelannissa ja katsoin taman olevan ainoa vaihtoehto koittaa ottaa yhteytta teihin ja saada apua ongelmaani.

No jos lahdetaan ihan alusta alkaen kertaamaan minun ja soneran valista asiakassuhdetta,niin se alkoi noin vajaa vuosi sitten kevaalla, noin paasiaisen aikoihin. Otimme silloisen tyttoystavan kanssa teilta kiintean laajakaistan. Koska toimitusajan ollessa muutamia viikkoja saimme maksutta kayttoomme nettitikun. Tikku oli kaytossamme viimeiseen maarapaivaan asti, ja palautin tikun viimeisena paivana tampereen keskustorin myymalaan, ja talloin kaikki oli kunnossa. Taman jalkeen tikusta ei kuulunut mitaan ja meilla oli kaytossa kiintea yhteys vuoden 2010 syksyyn asti, kunnes erotessamme kavin irtisanomassa kiintean laajakaista liittyman sopimuksen. Taman asian piti olla kunnossa koska liityma oli minun nimissani, ja kun en ollut enaan kirjoilla vanhassa osoitteessa, joten kaiken piti olla kunnossa. Niin myos Tampereen myymalassa seka puhelinpalvelussanne vakuuteltiin. Ennen ulkoimaille lahtemista soitin soneralle muistaakseni 10.1.2010 ja varmistin viimeisien kiintean liityman laskujen tiedot seka maksoin laskut pois. Nyt noin kuukausi sitten Sonera alkoi edelleen lahettamaan laskuja. Suomessa olevan kaverini hoitaessani postiani hankin alkoi ihmettelemaan ulosottoviraston lahettaessa Soneran eraantyneiden laskujen ulosottomaksuja. Talla hetkella olin Indonesiassa pienessa Malukin kylassa, ja koko kylassa ei ollut internetyhteytta. Joten saattoi kulua muutamakin viikkoja ennen kuin ehdin selvittelemaan asiaa sahkopostilla kaverini kanssa. No han lupautui soittamaan(luojan kiitos) teidan puhelinpalveluunne ja hanelle sanottiin etta kiintean laajakaistan laskutusasiat ovat kunnossa, mutta talla hetkella minulle kertyy joka kuukausi 15e (muistaakseni) datasiirtomaksu. Kaverini selvitti etta kyseinen maksu on nettitikusta. Jotenka tama asia on pakko saada selvitettya keinolla milla hyvansa. Talla hetkella ulostottovirastolta on menossa oikeuden kasittelyyn noin 50 euron lasku ja tama saattaa vieda luottotietoni. Kaverini keskusteltua puhelinpalvelunne kanssa teilta sanottiin etta laskuja tulee joka kuukausi vuoden 2012 loppuun asti! Ja talla hetkella olen uudessa seelanissa eilisesta paivasta 12.3.2011 eteenpain kokonaisen vuoden.
Mutta nyt talla hetkella ihmetyttaa etta mista hyvasta naita nettitikku laskuja on alettu lahettamaan.
Joko soneran Tampereen toimipiste on tehnyt virheen palauttaessani nettitikkua viimeisena maarapaivana. Tai joko joku on saanut(vanhaan asuntoon ehka saattanut jaada) vanhoja soneran laskujani kasiinsa ja tilannut minun tiedoillani nettitikun?????Onko tama edes mahdollista?? Koska tama minun nettitikkusopimus on oikein solmittu teidan kanssa? Koska olen ollut ulkomailla 10.1.2011 lahtien, jos sopimus on solmittu taman paivan jalkeen, joku on vaarinkayttanyt henkilotietojani. Tassa on kaikki mita asiasta pystyn kertomaan. Kaverini kanssa olen ollut(ulkomaanpuhelujen kalliiden hintojen takia) vain pelkassa sahkopostiyhteydessa. Talla hetkella minulla ei viela ole kaytossa paikallista uuden seelannin puhelinliittymaa, joten onko teilla mitaan sahkopostiosoitetta mihinka voin olla yhteydessa, tai voitteko ottaa minuun yhteytta puhelimitse tai sahkopostin avulla. Tama asia on aika kiireellinen koska en halua menettaa luottotietojani tallaisien aiheettomien laskujen ansiosta!!TOIVON MAHDOLLISIMMAN PIKAISTA YHTEYDENOTTOA.
Terveisin
xxx xxx
xxx@hotmail.com
poste restante
33100 Tampere
ps pahoittelen etten muistanut entista asiakasnroani, olisi varmasti helpottanut asiaa, mutta taalta kasin sita en saa selvitettya.
ps2. Olisin kirjautunut help-palveluunne mutta koska olen irtisanonut sopimukseni jo noin puoli vuotta sitten, ei ole kaytossani kayttajatunnuksia palveluun.

1 kommentti

tubeless63: Koska kyseessä on poikkeuksellinen tilanne, otamme sinuun yhteyttä sähköpostilla jotta saamme asian hoidettua. Normaalitilanteessa asia tulisi hoitaa itse ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

Vastaa