Asennuksen kellonaika

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Mihinköhän aikaan asentaja on tulossa ensi tiistaina? Sain tekstiviestin jossa on asennuksen päivämäärä mutta ei kellonaikaa. Asun 140 km päässä kohteesta joten olisi ihan kiva tietää kellonaika, tai asentaja odottelee ihan turhaan saapumistani.

6 kommenttia

Hei MarkusStrand

Tarkkaa kellonaikaa asentajan käynnille emme pysty täältäkään sanomaan. Välttämättä asentajan ei tarvitse paikanpäällä käydä mutta jos käy, asentaja kyllä soittaa sinulle ja ilmoittaa asiasta. Jos et sillä hetkellä ole kotona tai et pääse nopeasti paikalle, sopikaa asentajan kanssa yhdessä joku sopiva aika niin voitte hoitaa sen silloin.
Ok. Ajattelin vain, että olisikohan mitenkään mahdollista saada asentajelle viestiä.
Olisiko asentajan yhteystietoja saatavissa?

Olen kuukausi sitten sopinut asennuspäiväksi 6.8. Minulle asennus ei sovi minään muuna päivänä, mutta en ollut aikeissa päivystää koko päivää. Päätelaite on edelleen paketissa, joten ainakin jonkun pitää käydä laittamassa se kiinni johonkin.
Tai siis eihän minua haittaa se jos Soneran asentaja odotteleen pari tuntia, ja palkkaahan hän saa siltäkin ajalta.
Onko Soneralle muuttaminen jotenkin uusi käsite?
Tai se, että tilaa palvelua etukäteen paikkaan jossa ei (vielä) asu?

Sain tekstiviestin jossa pyydetään kytkemään päätelaite ennen asennuspäivää. Tämäkin olisi ollut ihan hyvä kertoa etukäteen.
Kiinteistössä on lisäksi useampia puhelinpistokkeita useammalle linjalle, joten pitäisi varmaan osata laittaa parhaimpaan paikkaan laite kiinni.
Miksi toimimattomuudesta pitäisi ottaa yhteyttä maksulliseen asiakaspalvelun puhelimeen. Minusta olen myynnin asiakas kunnes minulle on toimitettu palvelua, ja olisi Soneran tehtävä huolehtia siitä, että sitä toimitetaan... Asentaja saa soittaa kun kuvittelee palvelua olevan tarjolla ja sitten katsotaan onko sitä.
Moi MarkusStrand!

Uskon, että asentaja olisi kyllä jo soitellut, jos hänen sisälle asti asuntoon tarvitsisi päästä.
Kotona ei missään nimessä tarvitse olla, jollei asiasta ole etukäteen sovittu (ja tässä tapauksessa näinhän ei ollut).
Jos et pääse modeemia seinään tänä asennuspäivänä laittamaan, ei sekään onneksi ole katastrofi, itse asiassa vain vieno toive meiltä päin :)
Jos liittymä ei huomisen jälkeen toimi, niin voit vaikka hihkaista täällä, jotta katsotaan tarkemmin. Mutta eiköhän kaikki hyvin mene. Modeemi seinään vaan ja käyttämään, harvemmin näissä mitään ongelmia onneksi tulee.
Aurinkoista viikkoa sinne!
Olisiko mitenkään mahdollista tarkistaa Soneran prosesseja?
Siis asettua uuden asiakkaan asemaan ja miettiä mitä pitäisi kertoa ja koska?

Vaikka tuo "Uskon, että asentaja olisi kyllä jo soitellut, jos hänen sisälle asti asuntoon tarvitsisi päästä. " voisi olla ihan hyvä kertoa ihan heti. Vaikka siinä viestissä joka tulee tekstiviestinä. Ihan selkeästi vaikka: "Jos asentajan pitää käydä asunnossa hän soittaa x.x.xxxx klo xx:xx mennessä."
Ei asiakas voi tuota tietää, jos sitä ei hänelle kerrota.
MarkusStrand: Olet ihan oikeassa. Kiitos palautteestasi, vien toki asian eteenpäin!

Vastaa