CHL kanavapaketti

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Chl alkaa ylihuomenna pe ja paketti on jo tilattu kaapelikortille ja linkitys tehty, koska nämä paketin kanavat tulevat näkyviin kanavalistalle jotta voi valita mitä ottelua seurata.

9 kommenttia

peetu kirjoitti:
Chl alkaa ylihuomenna pe ja paketti on jo tilattu kaapelikortille ja linkitys tehty, koska nämä paketin kanavat tulevat näkyviin kanavalistalle jotta voi valita mitä ottelua seurata.

Tuli maanantaina, kanavapaikat 261-268.
Hei peetu!

CHL tosiaan näkyy kanavapaikoilla 261-268. Jotkin laitteet voivat vaatia tehdasasetusten palautuksen ja kanavahaun, jotta kanavat tulevat listalle näkyviin.
Tänään oli ilmestynyt kanavat näkyviin boxi näköjään ei löytänyt ensimmäisellä haulla, mutta nyt näkyy. Kiitos.
Hei peetu!

Hyvä juttu että kanavat näkyvät!
Mukavaa lätkäiltaa 🙂
Moi

Kanavat ei näy tehdasasetusten palauttamisen jälkeenkään, mikä on seuraava steppi?
Ei kai tämäkin ole taas niitä "laajennetun tarjonnan" kanavapaketteja kuten mm.Viasatin HD-kanavat? Ei taideta Soneralla laittaa tikkua ristiin jotta nekin saataisiin meille "supistetun tarjonnan" piirissä asuville?! Suttukanavia en tilaa mutta teräväpiirtona ne tilaisin. Onneksi on Viaplay josta näkyy HD:na.

Niin ja tosiaan tähän CHL-pakettiin; -Kanavahakuja tehty varmaan 5kpl. Tehdasasetukset palautettu. Antennikaapelikin on tuplasuojattu melko uusi (ostettu jotta saatu tiettyjä kanavia esiin kanavahaussa). MTV Sport 3,4,5,6 jne EI VAAN LÖYDY listalta!
Tätä kaapelitv:n kanavapakettia minulle Soneralta tarjottiin. Kanavia ei kuitenkaan löytynyt vaikka mitä yritin. Lopulta asiakaspalvelusta selvisi, että tätä pakettia ei saakaan ihan kaikkiin osoitteisiin vaikka Soneran kaapelitv olisikin käytössä. Tuota tietoa ei ole tullut ainakaan minulle vastaan missään Soneran sivuilla ja eivät tainneet itsekään sitä tietää, kun kerta itse tätä pakettia minulle tarjosivat. Tuon tiedon voisi laittaa johonkin näkyvillekin, niin ei porukan tarvitsisi taistella laitteiden kanssa ja yrittää ihan turhaan saada kanavia löytymään.
No, nyt täällä sitten katsellaan CHL:ää Sonera viihteen nettipalvelun kautta...
Eipä löydy kanavia ei... Alkaa todellakin haiskahtaa taas tälle "laajennetun tarjonnan" perseilylle. Taidanpa täällä "supistetulla" alueella asuvana alkaa supistelemaan laskuistakin. Mitäpä tuota maksamaan täyttä hintaa mistään Soneran palveluista kun ei täällä saa täyttä palveluakaan! 16.8. tämän CHL-paketin tilasin soittamalla...

Olisiko liikaa pyydetty, että kohtelisitte asiakkaitanne tasavertaisemmin niin, että kaikille kaapeliasiakkaille olisi saatavilla sama valikoima, niin tv- kuin radio-tarjonnankin osalta!

Terveisin,
Se vähemmän merkityksellinen asiakas
Tilasin CHL.n Viihteeseen ja homma lähti pelaamaan.

Tilasin pirruuttani tuon vielä kaapeliinkin. Kanavat virittyneenä telkussa, mutta "aktivointi vaaditaan", kertoo ruutu, kun jonkun CHL-kanavan koittaa avata. En saanut mitään vahvistusta CHL-kaapelikanavien tilaamiselle, kun taas Viihdetilaus tuotti vahvistusviestin kännykkään.

Avataanko nämä vain jommalle kummalle, jos molemmat ovat mahdollisia?

Vastaa