Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ilprofessore82_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

CI+ moduuli Soneran kaapelikortille

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on Samsung UE32EH6030 Led televisio (http://www.pixmania.fi/fifi/led-televis ... --art.html), siinä on CI+ moduulille paikka, toimiiko soneran kaapelikortti kaikissa CI+ moduuleissa vai pitääkö olla joku tietty ja tarviiko minun tehdä muuta kuin laittaa moduuli televisioon ja kortti moduuliin?
7 vastausta
kjns
Kunniajäsen
  • 720 custom-general.kudos
  • 1283 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kaikkien Cable Ready HD -hyväksyttyjen modulien pitäisi toimia. Voit tarkistaa toimiviksi testatut tyypit
testatutlaitteet.fi:stä. Sinun pitää myös tehdä linkitys laitteillesi jos mielit katsoa HD-kanavia
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Ilprofessore82!

Saitko kortin toimimaan kjns:n antamien ohjeiden pohjalta?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Ilprofessore82_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ostin Dilog 99060 CI+ moduulin ja linkitin sen tänään Soneralle. Nyt kun laitan kortin moduuliin tulee ilmoitus: korttiongelma - tarkista kortti. Kortissa ei ole mitään vikaa koska se toimii vanhalla digiboksillani, voisiko ongelma johtua siitä, että linkityksessä ei kysytty kortin numeroa?
jiiwee
Vakiokalustoa ☆
  • 3 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onhan kortti moduulissa varmasti oikein päin?
Ilprofessore82_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
En ole varma. Kun laitan sen toisin päin tulee ilmoitus "Ei pääsyä (12)".
Ilprofessore82_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tänään alkoi yhtäkkiä toimimaan eli ei ongelmia enää 🙂
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hyvä juttu että toimii nyt! Jos jotain tulee niin ilmoittele vaikka täällä!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut