Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hs-tre_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

CI+ moduulin päivitys epäonnistui

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve!

Tässä on nyt noin kuukausi oltu ilman maksukanavia, sillä CI+ moduli ei suostu päivittämään itseään. Joka kerta päivitys jää 0% ja herjaa sitten epäonnistumista.

CI+ modulin ostopaikka ei suostu laitetta päivittämään koska takuu ei ole enää voimassa. Ilmeisesti telkkarista kiinni päivityksen epäonnistuminen ( Lg pk350) mutta on se kumma kun yli vuoden tuolla kokoonpanolla kerkesi hyvin toimimaan ennen näitä päivityksiä.

Mitähän tässä pitäisi tehdä kun ei tutuillakaan ole telkkaria missä kokeilla päivitystä?? Sonera kortti makaa pöydällä tyhjän panttina.
2 vastausta
hs-tre_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noniin ongelma on nyt ratkaistu sivun http://www.testatutlaitteet.fi/fi/fi_13.html ohjeilla.

Edit. Soneran ohjeissa väitetään päivityksen onnistuvan kanavalla Yle1.

Eipähän muuten onnistu ainakaan Finnsatin CAMC-CIP Ci+ moduulilla!!
Oikea kanava oli tässä tapauksessa 27 Travel Channel. Tämän olisi voinut kertoa tiedotteessa.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Hs-tre,

Sivuillamme oli tosiaan ohjeessa ja tiedoitteessa virhe. Korjataan tiedot oikeiksi. Kiitos ilmoituksesta ja hieno juttu että alkoi toimia.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu