Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Cisco EPC3825 pätkii... Eka ilmoitus 8.12.12 jatkuu...

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei apinat,

johtuuko pätkiminen ******** modeemista vai mistä?


Palomuurit sun muut otettu pois käytöstä yms. ******, eikä auta pätkimiseen...

Eilen tuli telkkarista soneran laajakaistamainos ja nauroin melkein kuset housuun kun mainostettiin pätkimättömyyttä.

Aiemmin oli 10/2 ja thompsonin modeemi, ei pätkiny.

Tammiterveisin: Tuomo T
31 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Larha,

Jos yhteyden pätkimen jatkuu niin olethan yhteydessä vikapalveluumme.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vikailmoituksia olen tehnyt jo useita ja mitään parannusta ei ole vieläkään tapahtunut.

Viimeviikolla tein viimeksi uuden ilmoituksen.
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eilen tuli tekstiviesti teiltä:

"Liittymänne vika on korjattu. Käynnistäkää tarvittaessa laitteenne uudelleen. Jos ongelma kuitenkin jatkuu, ottakaa yhteyttä Soneran vikapalveluun."

Tämä on jo ROSVOUSTA, moneen eri kertaan pitää soittaa ja jonottaa...

Vikaa ei todellakaan ole KORJATTU, paitsi huonompaan suuntaa. Nyt katkoo entistäkin tiheämpään tahtiin.

En aio maksaa yhtäkään nettiliittymälaskua enää, ennen kun tuo katkeilu on saatu poistettua!!!
Timo-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 213 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Larha

Voisit kokeilla modeemista parin asetuksen vaihtamista.

Yhdistä tietokone modeemiin joko langattomasti tai Ethernetin kautta
Kirjoita internet-selaimeen osoite http://192.168.0.1
Oletuksena Käyttäjätunnus ja Salasana jätetään tyhjäksi. Käytä omia tunnuksiasi, jos olet oletusarvoja muuttanut.

1. Valitse ylhäältä "Security"
2. Ota ruksi pois kohdasta "Block IP Flood Detection"
3. Paina "Save Settings"

Joissain tapauksissa pätkintää on saatu kuriin myös kytkemällä kyseisen modeemin oma palomuuri pois päältä. Voit kokeilla palomuurin vaikutusta yhteyteen valitsemalla Disable kohdassa SPI Firewall Protection.

Kerro kuinka kävi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heipähei!

Olinpa tuossa koulutusmatkalla toistaviikkoa, ei pätkiny netti siellä.

Asiaan, eli 22.1 sain uuden modeemin joka samaa mallia. Pukkasin sen kiinni kaapelitv pistokkeeseen sekä verkkovirtaan.

Eipä ollu tullu asetuksia mokomaan vielä tänäänkään, uusi puhelu teille ja modeemi alkoi ns. "pelata"

Yhteys katkeilee edelleen toki eri taajuudella -> katkot harvemmassa ja aiempaa pidempiä.

Noita asetuksia olen kuule muutellut jo useampaan otteeseen ottanu palomuuria päältä yms... p***** se ole auttanu.

V******** ne viestitkin joissa valehdellaan että vika on korjattu, mistä te sen tiedätte jos kukaan ei käy toteamassa asiaa????
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Näkkyy tuo uus modeemi sammuttavan valonsa ko pätkäsee netin? Elikkä ne neljä ensimmäistä vasemmalta lukien.
Timo-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 213 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Larha,

Sinulla on kyllä epäonnea liittymäsi kanssa! Nuo sammuvat valot kertovat tosiaan siitä, että yhteys modeemin ja verkon välillä on poikki. Sammuuko modeemi kokonaan vai jääkö esim. wireless kohdassa olevat valot palamaan?

Voisit vielä yhden vikailmoituksen tehdä ja painottaa, että haluat jonkun testaamaan asiaa rasialta saakka. Saataisiin vihdoin jonkinlainen ratkaisu tähän ongelmaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jiiwee
Vakiokalustoa ☆
  • 3 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Voisit vielä yhden vikailmoituksen tehdä ja painottaa, että haluat jonkun testaamaan asiaa rasialta saakka. Saataisiin vihdoin jonkinlainen ratkaisu tähän ongelmaan.

Voisitte pikemminkin toimittaa kaverille toisen mallisen modeemin, niin saattaisi ratketa ongelmat kertaheitolla.
Ja hieman hiertää nuo Soneran ohjeet sammutella palomuurit ym. pois käytöstä, olkoonkin että joillain ehkä jopa korjaa tilannetta. Mutta eikös sekin ole vaan yksi lisäosoitus, että laite ei suoriudu edes ihan perustehtävistään?
Larha_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hyvä hyvä.

Paaljoon kiitoksia nopeasta palvelusta... onneksi en itse joudu puhelinlaskua maksamaan.

Todellakin tämä uusi cisco modeemi alko viimein toimia ja on jo muutaman päivän katkotta peuhannu.

Yhteys alkoi peuhata ja vuorokauden jälkeen peruin vikailmoituksen robotillenne, eipä menny kauaakaan kun teiltä soitettiin jotta oletko tosissasi koska olemme lähettäneet asentajan hommiin.. huhhuh.

Peruin sen koska todellakin oli jo vuorokauden katkotta toiminut, tästä seuraavana päivänä tuli vielä viesti jossa sanottiin asentajan korjanneen vian...

Todella uskottavaa toimintaa tämä tälläinen saikkaus.
Tämän osion uusimmat keskustelut