Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
NGC223_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Digiboksi sekoaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mikähän auttaisi kun aina jonkun ajan kuluttua digiboksiin ei enää tule vuokraleffa mainoksia, siinä samalla sitten huomaa ettei myöskään boksi osaa ottaa yhteyttä palveluihin, eikä tallentaminen onnistu. Eli siis ajan myötä tuo digiboksi menee "tukkoon" tms ja mikään muu ei toimi kuin se että sillä voi katsoa televisiota ja tekstitv:tä. Tallennukset ja vuokraukset eivät toimi ennen kuin sen käynnistää uudelleen.

Mikään muu ei auta kuin se että ottaa virrat digiboksista ja adsl boksista pois. Sen jälkeen yleensä sen joutuu toistamaan useasti kun digiboksi ei löydä IP osoitetta.
1 vastaus
Hilda_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei NGC223!
Ohjeita Koti TV:n ongelmatilanteisiin löytyy täältä. Mikäli näistä ei ole apua, kannattaa sinun tehdä vikailmoitus Tekniseen Asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut