E-laskun kytkeminen ei mene perille

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,

Mikäköhän mättää, kun e-lasku ei tunnu aktivoituvan millään. Tulee vaan jatkuvasti s-postilaskuja. Yhteys on taloyhtiön valokuitu ja kytkentä tehty näiden ohjeiden mukaan (pankkina Nordea):

http://www.sonera.fi/asiakastuki/laskut ... sku/elasku

TV-palveluille kyllä e-lasku pelittää normaalisti.

1 kommentti

Moi Legge!

Noiden ohjeiden avulla pitäisi kyllä onnistua. Olethan valinnut viitenumeron ja yksilöintitiedon viimeisimmästä laskusta? Ja lisäksi valinnut laskuttajalistasta TeliaSonera Finland Oyj ja laskutusaiheeksi LAAJAKAISTA, -LANKA- ja YHTEISLASKU? Mikäli kytkentä ei onnistu, niin kannattaa ottaa yhteyttä suoraan pankkiin. Koska kyseessä on pankin palvelu, niin emme pysty e-laskua täältä käsin kytkemään.

Vastaa