Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
poyhhe12_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

EN OLE SAANUT MISSÄÄN LASKUA

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Edellisessäni laskussa ilmoitetaan, että seuraavan laskun eräpäivä on 3.9.2010. Olenkin tässä kärsivällisesti odotellut uutta laskua. Kuitenkaan sitä ei olu pudonnut postilaatikosta eikä myöskään ilmestynyt laskuarkistooni. Missä siis vika? Miten voin muka maksaa laskun, jonka summaa, viitenumeroa tai mitään muutakaan, en tiedä?
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Suosittelen tarkistamaan laajakaistaliittymäsi tilausvahvistuksesta liittymälle ilmoitetun kk-hinnan. Jos liittymäsi kk-maksu jää alle 20€ saat laskun aina joka toinen kuukausi, sillä emme lähetä alle 20€ laskuja. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme esim. jättämällä palvelupyynnön.

Laskulla näkyvä infoteksti tulevan laskun eräpäivästä kertoo siis laskun eräpäivän tilanteessa jossa liittymän laskutus kuukauden ajalta on enemmän kuin 20€.

T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut