Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kaitsu_69_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ei laskua :D

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moro,

Teillä oli aiemmin ongelmia sähköpostiin lähetettävän laskun kanssa ja näyttäisi olevan myös nyt. Eräpäivä lienee se normaali 15. päivä mutta laskua ei vaan näy...

Asiakaspalvelu Teidän putiikissa on sen verran perseestä ettei kukaan täysjärkinen edes vaivautuisi ottamaan yhteyttä. Takaisin soittopyyntö ei toimi eikä vissiin mikään muukaan, puhelinpalvelu pyytää antamaan laskun numeron...öö minkä laskun? Sanokaa sinne johdolle terveisiä perseestä.

T. Kaheli
21 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kaitsu_69 !

Mitään yleistä vikaa ei sähköpostilaskujen lähetyksessä pitäisi olla. Sinun laskusi oli kuitenkin jostain syystä palautunut takaisin. Lähetin sen nyt uudestaan. Jos se ei jostain syystä vieläkään tule perille, ilmoittele niin selvitellään sitten lisää.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Kaitsu_69_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Merja,

Sain eilen postissa maksukehoituksen, mutta sähköpostiin en ja viimeisen sähköpostilaskun eräpäivä on 15.8.

Sähköpostini toimii mainiosti ja on toiminut tähän astikin, Teillä oli ongelmia noiden sähköpostilaskujen kanssa ja normaalisti ksäkuun lopulla lähetettävä 15.7. maksettava lasku tuli 18.7. toki eräpäivällä 5.8.

Tuotakin asiaa sai silloin selvitellä omaan piikkiin ja nyt tässä maksukehoituksessa ilmoitetaan minua velottavan ensi laskussa kustannuksista. Toivon että asia järjestyy ilman noita kuluja ja ilman lisäselvityksiä. Minunhan Teitä pitäisi laskuttaa oman ajan tuhlaamisesta, vaivasta, puhelinkuluista jne.
Kaitsu_69_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei taas,

15. päivä lähestyy hyvää vauhtia eikä sähköpostiin ole tullut Teidän e-laskuanne. Oletan että korjaatte systeeminne ja minä selviän ilman ylimääräisiä kuluja, kiitos.

T. Kaj
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Kaitsu_69 !

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Näinpä näkyy että myös uusintalähetykset ovat palautuneet takaisin jostain syystä. Laitoin tämän nyt selvitettäväksi sähköisen laskun asiantuntijoille ja palaan asiaan heti kun saan vastauksen. Katsotaan ne hyvitykset sitten samalla kun palaan asiaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Kaitsu_69_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitokset Merja,

Ihan vaan tiedoksi, että viestiketjun seurantaviestit tulevat kuitenkin sähköpostiin mainiosti.

T. Kaj
Kaitsu_69_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Laskut tupsahtivat sähköpostiin, kiitos. Tietysti viivästyskoron ja maksumuistutuksen höystämänä, oletan että voin jättää kyseiset lisät huomioimatta?

T. Kaj
aina
Konkari
  • 69 custom-general.kudos
  • 575 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ohikulkijan kommentti

Olen utelias kuulemaan Soneran selitykset, kun itse olen kokenut samantapaista.

Minulla taisi olla vikaa sähköpostilaskun sähköpostiosoitteessa (peräisin omien sivujen kelvottomasta toiminnasta) ja systeemi sellainen ettei se näyttänyt sähköpostiosoitetta saati sallinut muuttaa sitä.

Aika kummallista, jos teleoperaattori ei kykene ottamaan asiakkaaseen yhteyttä laskun palauduttua toimittamattomana varsinkin kun yhteydet on kyseisen operaattorin kautta.
Näin aina
Kaitsu_69_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heh,

Etenkin tuo palautuminen naurattaa, mikäli kohteen sähköpostilaatikko on täynnä on siitä "postmasterin" ilmoituksessa täysin yksiselitteinen ilmoitus vikakoodeineen kuten muistakin virhetilanteista. Tietämätöntä olisi helppo jymäyttää näillä "selityksillä" , mutta en nyt vaan viitsi niellä moista roskaa kun sähköposti toimii moitteetta noita Soneran laskuja lukuunottamatta. Vähän semmoinen maku jää että annetaan asiakkaan ymmärtää viimeiseen asti että vika on nimenomaan Hänessä.

Eikä näytä olevan kiire tuon toiminnan suhteen muutenkaan, eräpäivä tänään eikä luvattuja ohjeita maksamisesta (lisäkulut yms.) ole tullut. Pitäisi varmaan tulkita niin että Sonera pyytää odottamaan laskun maksamista kunnes ovat selvittäneet viat ja vastuut?

T. Ihan yhtä utelias
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kaitsu_69: Laskutusasiantuntijamme lähetti tosiaan laskut vielä uudelleen perjantaina iltapäivällä, joten nyt uudelleenlähetys toimi. Hyvä niin. Teknisempää selvitystä en ole saanut miksi aiemmat lähetykset palautuivat. Jotain häikkää lähetyksessä ilmeisesti aiemmin oli. Vähennä tosiaan saamastasi laskusta maksukehotus sekä viivästyskorko, yht. 5,13 eur niin teen hyvityksen täältä käsin laskulle. Pahoittelut vielä kerran tästä kaikesta!

aina kyselikin että miksi operaattori ei ota yhteyttä asiakkaaseen jos lasku palautuu. Ainakaan toistaiseksi siihen ei ole mahdollisuutta eikä yksittäisiä palautuneita laskuja seurata. Ehkäpä joskus tämäkin automatisoituisi vaikka siten että palautuneesta laskusta lähtisi suoraa ilmoitus asiakkaalle. Mutta kiitos palautteesta ja ehdotuksesta. Ohjasin sen eteenpäin!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut