Etätallennus ei toimi


Ohjelmat näkyvät ohjelmaoppaassa, mutta kun klikkaa ohjelman kohdalta niin ruutu vain muuttuu harmaaksi, eikä tule ponnadusikkuunaa jolla uusi tallennus vahvistetaan. Tämä tapahtuu todella usein, välillä on toiminutkin, mutta esim. nyt ollut ainakin kolme päivää pois toiminnasta.

14 kommenttia

Tilanne täällä edelleen sama, kokeiltu eri tietokoneilla ja eri ip-osoitteista päivittäin, ei vaan toimi etätallennus lainkaan. Viikon verran ollut tilanne tämä.

Mikäs on tilanne muilla, toimiiko etätallennus tällä hetkellä?
Sama meillä, koskee Ylen kaikkia kanavia! Vähän ihmetyttää ettei tämä koti-tv toimi koskaan. Pojallani ollut aikoinaan Elisalta vastaava tuote, ei kertaakaan ongelmia missään 2 vuoden aikana. Meillä nyt tämä puoli vuotta, vikailmoituksia on 3-4 eri jutuista ja näitä tallenus ja muita vikatiloja tulee joka viikko näköjään uusia.
Ei toimi. Paskan myivät...
Koti-TV:n etätallennuksessa on todettu olevan ongelmaa, jota tutkitaan parhaillaan. Mahdollisista vioista etätallennuksen suhteen kannattaa tehdä vikailmoitus, jotta mahdollisimman monta tapausta saadaan tutkintaan ja vian syy rajattua. Vikailmoituksen voi jättää vikapalveluun joko puhelimitse (0206 90101, mpm, pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta.
Nyt ei toimi meillä yhdenkään kanavan ajastus nettisivuilta, YLE ei ole toiminut viikkoon.
Tällä hetkellä näkyy vain tämän päivän ohjelmisto etätallennussivulla, loppuviikko pelkkää tyhjää.
Etätallennuksen pitäisi nyt toimia normaalisti. Mikäli ongelmia vielä ilmenee, ilmoittakaa niistä vikapalveluun joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyynnöllä omien sivujen kautta (vaatii kirjautumisen).
Tallennukset toimii, mutta kun ei pääse katsomaan niitä. Tuntuu olevan kausiluontoista tämä koti-tv:n toimimattomuus. Vuosi sitten viimeksi samoja ongelmia. Tuntuu keskittyvän syksyn puoleen nämä ongelmat.
Eilen ja tänään ongelmia etätallennuksen kanssa, ikkuna muuttuu harmaaksi mutta vahvistusikkunaa ei tule.
Samaa ongelmaa täällä. Tein eilen vikailmoituksen, mutta vielä ei ole kuulunut yhteydenottoa.
Hei. Tieto etätallennusviasta on viety eteenpäin eilen. Kiitos palautteistanne!
Tällä hetkellä helmikuun ohjelmat eivät näy lainkaan ohjelmaoppaassa.
Hei Tim!
Vika on tiedossamme ja korjauksen alla. Toivottavasti asia saadaan kuntoon mahdollisimman pian.
Hei!
Etätallennusta koskeva vika on korjattu tänään 31.1..
Tallennukset voi tehdä osoitteessa http://www.sonera.fi/tallennus ja lisätietoa löydät täältä.

Vastaa