Etätallennus näkyy netissä mutta ei itse Viihde boksissa

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Laitoin ohjelmalle viikonloppuna etätallenuksen kännykällä ja tänään olisin halunnut katsoa sen. Ohjelma näkyy omilla sivuilla "Tallennukset (1)"

"23.11.2013 Doctor Who (12) Yle TV2 87 päivää 1h 20min Poista"

Mutta eipä tuota voi katsoa netistä omalla koneella, no ei se mitään katsotaan sitten se Viihde boksista. Mutta kun menee siellä tallennuksiin niin ei näy kuin yksi aikaisempi tallennus (kesken leffan suoraan Viihteestä aloitettu tallennus).

Miksei näy siellä ja miten sen saisi näkymään...

Etätallennus on hyvä idea, mutta toteutus tuntuu tökkivän, tai sitten käyttäjässä vikaa.

6 kommenttia

Hei LDS,

Kokeile resetoida Thomson palvelureititin painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Power valo jää oranssina palamaan resetoinnin jälkeen. Käynnistä laite vielä tämän jälkeen uudelleen. Kun nettiyhteys toimii taas, niin kokeile käyttää digiboxin virtajohtoa irti.

Kun digiboxi on käynnistynyt, niin tarkista näkyykö etätallennussivulla oleva tallenne digiboxin tallennelistalla.

Jos tallenne ei listalla näy niin kokeile vielä palauttaa digiboxin tehdasasetukset.

Mikäli tallenne näkyy edelleen etätallennussivulla, mutta ei digiboxissa, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Pöh, jonkin sortin käyttäjävirhe/byrokratia sotku tässä olikin kyseessä.

Kiva huomata sen jälkeen kun oli resetoinut molemmat vehkeet (ja käyttänyt suurimman osan ajasta Viihteen käyttäjätunnuksen ja salasanan etsimiseen, muistelin että olisivat tulleet kirjeenä, mutta olivatkin tulleet vain s-postiin >_< ).

Eli siis ongelmana olikin se että jostain syystä minulla on käyttäjätunnuksia useampi, ******-4 on se joka oli liitetty tuohon boksiin. Ja kännykällä kun laitoin tallennuksen niin kirjauduin ******-1 tunnuksella sisään (salasanan joiduin nollaamaan kun sitä en ulkoa muistanut).

******-2 ja ******-3 tunnuksia ei sentään tuntunut olevan 😃 mutta kahdet tunnukset kuitenkin jostakin syystä löytyy. Pitäisikö ottaa yhteyttä johonkin ettei ala tulemaan tuplalaskutusta tjsp :P

Onneksi Doctor Who löytyi Ylen Areenasta että ei jäänyt katsomatta.
Hei LDS,

Kuulostaapa oudolta. Suosittelen olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä, niin selvitetään mitä kummaa tuossa on oikein käynyt.

Etätallennuksia ei tosiaan pitäisi päästä tekemään kuin liittymän pääkäyttäjätunnuksella ja Sonera Tunnuksella, jos kyseinen tunnus on yhdistetty laajakaistan pääkäyttäjätunnukseen. Mutta kuvauksesi perusteella sinulla olisikin 2 pääkäyttäjätunnusta, mutta asiakasnumerolla löytyy vain yksi liittymä.
Olin pari vuotta sitten Soneran asiakas toisessa osoitteessa ja nyt kun tulin takaisin asiakkaaksi niin ilmeisesti sitten antoivat uuden tunnuksen ja vanhaa ei oltu poistettu, mutta jostain syystä eivät sitten antaneet sitä vanhaa tunnusta uudelleen.

Katsoisin syyn olevan Soneran niin en ala itse soittelemaan ja maksaan puhelinlaskuja siitä. Yiritin kuitenkin jättää soittopyyntöä, mutta ei tuntunut sivu toimivan tällähetkellä. Pitää kokeilla myöhemmin uudelleen.
Heh, joo nyt se selvisikin. Käyttäjän muistissa vikaa. Katsoin sen -1 tilin tietoja ja asennusosoite on tosiaan sinne vanhaan osoitteeseen ja kun irtisanoin sen niin siinä samassa puhelussa veljeni teki uuden sopimuksen Soneran kanssa. Vanhaa tiliä ei siis poistettu vaan se vain siirrettiin veljeni nimiin. Minun puhelinnumeroni on sitten vain jäänyt tuonkin tilin tietoihin kummittelmaan.

Eipä tuo haittaa, minä siellä kuitenkin joituisin asiat hoitamaan jos netissä olisi ongelmia siellä päin. Laitan vain veljelleni viestin salasanasta jos hänkin haluaisi kokeilla tallennuksien tekoa netistä.
Hei LDS,

Hieno juttu että asia selvisi ja sait ohjelman katseltua Yle areenan kautta.

Vastaa