Eurosport HD

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Sain tänään tekstarin, jonka mukaan Eurosport HD on lisätyy kaapelikortilleni jo 4.3. ja hyvinhän tuo näkyy pelittävän. Viesti ei vaan oikein kerro mistä on kyse, joku kampanja vai mikä lie? Vähän lisävalaistusta kiitos.

7 kommenttia

Joo, niin näkyy minullakin, huomasin eilen. Mitään ilmoitus ei ole tosin tullut mistä on kyse.
Itse olen näistä HD-kanavista huomautellut pari kertaa. Lähinnä koti-t v vs. kaapeli-tv (surf-paketti).
Jospa nyt ainakin tämä eurosportHD jäisi pysyväksi.
Hei Roope10 ja jiiwee,
Lisäsimme tosiaan kaapelikortille Eurosport HD -kanavan 4.3.2013 ja ilmoittelimme tästä tekstarilla kaikille niille kaapelikorttiasiakkaille joiden yhteysnumero meillä on. Kyse ei ole ohimenevästä kampanjasta vaan kanava on tullut jäädäkseen 🙂
Meillä vaan ei näy tuo Eurosport, Toto tv näkyy ja hain kanavat uudestaan mutta ei.
Missä vika?
Huono juttu tässä ilmoituksessa oli se että se tuli vasta tänään.

Minulla on Eurosport HD kanava ollut mix paketissa ja tuossa lauantaina tein jo tämän kuukauden muutoksen kanaviin. Jos asia olisi ollut tuolloin jo tiedossa, niin olisin pudottanut Eurosport HD:n pois Mix paketista. Nyt sitten sitä en voi tehdä kuin vasta huhtikuussa.
Hei Nible,
Jos Mix:n muokkaus ei Omien Sivujen kautta enää onnistu niin pirauta Myyntipalveluumme 0800133133. Numero on ilmainen ja muutos saadaan tehtyä samantien 🙂
Saisiko Eurosport 2 HD:n tuon Eurosport HD:n tilalle Mix pakettiin?

Mielellään katselisi tuota Eurosport 2 kanavaakin HD-laatuisena.
Hei Nible!

Kiitos ehdotuksestasi, välitän sen eteenpäin!

Tällä hetkellähän Mix-pakettiin on valittavissa Eurosport HD ja Eurosport 2. Eurosport 2 HD löytyy kaapelipuolella HD Kanavapaketista.

Vastaa