Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hannja72_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huawei E3276 ja Windows 8.1

En saa yhteysohjelmaa ladattua tietokoneelle. Aloittaa kyllä ohjelman asennuksen mutta hetken kuluttua tilttaa niin että tietokone käynnistyy uudelleen ja yhteysohjelman asennus alkaa alusta. Olen yrittänyt monta kertaa mutta aina asennus pysähtyy uudelleen käynnistykseen.
3 vastausta
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei hannja72!

Kiitos viestistäsi.

Huawei E3276 -nettitikkuun liittyviä ohjeita ja vinkkejä löytyy esimerkiksi osoitteessa:

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#/haku/Huawei E3276 (4G-nettitikku)

Lisäohjeita löytyy seuraavasta linkistä:

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... Nettitikun asennus ei onnistu

Kun käyttöjärjestelmänä on Windows 8.1, voit tarkistaa seuraavan asian. Tietokoneestasi mennään kohtaan Verkko ja jakamiskeskus => muokkaa/muuta sovittimen asetuksia => Huawei => hiiren oikealla näppäimellä ominaisuudet => ruksi pois appEX Networks Accelator jne => Ok. Tämän jälkeen tietokone on käynnistettävä uudelleen. Tosin tässä täytynee ensin olla nettitikun hallintaohjelma Mobile Broadband asentuneena tietokoneellesi.

On vaikea varmuudella sanoa, miksi Huawein yhteysohjelma Mobile Broadband ei asennu tietokoneellesi. Kyse voi olla esimerkiksi tietokoneesi tiukoista palomuuriasetuksista. Erilaisista laitteista ja ohjelmista saat apua Helpson tukipalvelun numerosta 0600 10100 (1,99 euroa/min + pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-21 ja la 9-17. Helpsonin löydät myös osoitteessa www.helpson.fi .

Toivottavasti saat laitteesi toimimaan.


Ystävällisin terveisin

Tapani V
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jarith69_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tapani V kirjoitti:
Hei hannja72!



Kun käyttöjärjestelmänä on Windows 8.1, voit tarkistaa seuraavan asian. Tietokoneestasi mennään kohtaan Verkko ja jakamiskeskus => muokkaa/muuta sovittimen asetuksia => Huawei => hiiren oikealla näppäimellä ominaisuudet => ruksi pois appEX Networks Accelator jne => Ok. Tämän jälkeen tietokone on käynnistettävä uudelleen. Tosin tässä täytynee ensin olla nettitikun hallintaohjelma Mobile Broadband asentuneena tietokoneellesi.


Ystävällisin terveisin

Tapani V


Katselin JUST noitten ohjeitten mukaan MUTTA mitään tuollaista appEX Networks Accelerator kohtaa ei löytynyt. Vaikka käyttiksenä on Windows 8.1 Pro
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei jarith69!

Kiitos viestistäsi. Löytyikö tietokoneeltasi mitään ruksattuja kohtia ominaisuudet-osiosta?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu