Huawei E5 nettitikku jumittuu www-paneelin SMS-näkymässä

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Ongelma on seuraavanlainen.
1. Menen selaimella http://e5.home/ (www-hallintapaneeliin)
2. Kirjaudun sisään "admin" tunnuksella
3. Klikkaan päävalikosta SMS
=> Nettitikku jumiutuu

Nettiyhteys ei enää toimi. Hallintapaneeli ei enää reagoi, eikä lataudu uudelleen. Nettitikku menee jumiin ja se on pakko sammuttaa pitämällä virtanäppäintä pohjassa. Kaikki toimii OK niin kauan kun ei mene SMS-näkymään www-hallintapaneelissa.

Mutta ongelma on nyt se, että en pääse tilaamaan lisää gigatavuja, jotta nopeuden kuristus poistuu. Miten pääsen tekemään tilauksen?

Kokeiltu paria eri Chromea 26.x (Win + Mac) ja Internet Explorer 8. USB-yhteyden kautta ja WLANin kautta. Aina sama jumiutuminen SMS-näkymässä. Miten ratkaistaan?

1 kommentti

aasiakas432 kirjoitti:
Ongelma on seuraavanlainen.
1. Menen selaimella http://e5.home/ (www-hallintapaneeliin)
2. Kirjaudun sisään "admin" tunnuksella
3. Klikkaan päävalikosta SMS
=> Nettitikku jumiutuu

Nettiyhteys ei enää toimi. Hallintapaneeli ei enää reagoi, eikä lataudu uudelleen. Nettitikku menee jumiin ja se on pakko sammuttaa pitämällä virtanäppäintä pohjassa. Kaikki toimii OK niin kauan kun ei mene SMS-näkymään www-hallintapaneelissa.

Mutta ongelma on nyt se, että en pääse tilaamaan lisää gigatavuja, jotta nopeuden kuristus poistuu. Miten pääsen tekemään tilauksen?

Kokeiltu paria eri Chromea 26.x (Win + Mac) ja Internet Explorer 8. USB-yhteyden kautta ja WLANin kautta. Aina sama jumiutuminen SMS-näkymässä. Miten ratkaistaan?


Hei aasiakas432!

Vaikuttaa siltä että Huawein E5 nettitikku oireilee valitettavasti. Voitte kokeilla auttaisiko laitteen resetointi tähän. E5 tikusta on erilaisia malleja ollut markkinoilla joten resetointi tapoja on erilaisia. Joissain malleissa on reset -painike takakannen alla, joissain malleissa laite resetoi itsensä painamalla Wifi/WPS -painiketta pohjaan min 5sek.

Laitteen resetointi palauttaa E5 nettitikussa olevan käyttöliittymän (firmwaren) ja lataa sen uudelleen toimintaan. Tämä voisi auttaa tähän ongelmaan. Mikäli ongelmat edelleen esiintyvät menemällä sms-näkymään, suosittelemme huoltoa laiteelle mikäli takuuaikaa on vielä.

Tarvittaessa voimme myös ohjata nettipalvelunne sms-liikenteen kulkemaan teille toiseen numeroon, esim. teidän matkapuhelimeenne jonka kautta voitte hoitaa lisäpaketin tilauksen. Lisäksi on myös mahdollista vaihtaa nettipalvelunne uudempaan, tiedonsiirtomäärältään rajoittamattomaan palveluun.

//Vesa

Vastaa