Hei!
Tyytyväisyystakuu antoi mahdollisuuden kokeilla liikkuvaa laajakaistaa koska nykyinen kiinteän laajakaistan sopimus umpeutuu pian. Kiitos Soneralle tästä testausmahdollisuudesta.
Sonera kaupasta kävin hakemassa laitteen ja tarvikkeet 1.9, ja palautin 8.9. Koska liittymän tiedot edelleen näkyy Omilla Sivuilla, haluaisin vahvistuksen että tiedot palautuksesta on "up to date"
Onko teillä mahdollisuus tarkistaa , vai pitääkö Sonera kaupassa käydä tarkistamassa? Viivettä tietysti on, joten tämä kysely on ehkä hätiköity.
Mainittakoon että liikkuva laajakaista toimi hyvin, joten nyt on kaksi vaihtoehtoa.
A
Hei wheeler!
Jostain syystä palautusitietoja ei ole kirjattu ja liittymä on sen vuoksi edelleen voimassa. Pahoittelut tästä. Onko sinun mahdollista käydä tuolla liikkeessä uudelleen ja tiedustella miksi liittymää ei ole irtisanottu? Jos sinun ei ole mahdollista käydä liikkeessä, ilmoitatko Kaupan nimen niin olemme täältä käsin sitten yhteydessä ko. liikkeeseen.
Jostain syystä palautusitietoja ei ole kirjattu ja liittymä on sen vuoksi edelleen voimassa. Pahoittelut tästä. Onko sinun mahdollista käydä tuolla liikkeessä uudelleen ja tiedustella miksi liittymää ei ole irtisanottu? Jos sinun ei ole mahdollista käydä liikkeessä, ilmoitatko Kaupan nimen niin olemme täältä käsin sitten yhteydessä ko. liikkeeseen.
Heippa!
Kiitos nopeasta vastauksesta. Ei tarvitse pahoitella. Ongelma varmaan korjaantuu. Tyytyväisyystakuu umpeutuu tulevana sunnuntaina, 15.9 joten on aikaa vielä tutkia ja korjata.
Kyseessä on Raision Myllyn Sonera Kauppa. Palautin laitteen 8.9 klo 12.30.
Valitettavasti en pääse itse käymään tällä viikolla kyseisessä kaupassa, joten olisin erittäin kiitollinen jos korjaus onnistuu teiltä.
Kiitos nopeasta vastauksesta. Ei tarvitse pahoitella. Ongelma varmaan korjaantuu. Tyytyväisyystakuu umpeutuu tulevana sunnuntaina, 15.9 joten on aikaa vielä tutkia ja korjata.
Kyseessä on Raision Myllyn Sonera Kauppa. Palautin laitteen 8.9 klo 12.30.
Valitettavasti en pääse itse käymään tällä viikolla kyseisessä kaupassa, joten olisin erittäin kiitollinen jos korjaus onnistuu teiltä.
A
Hei wheeler !
Laitoin Kauppaan kyselyä, koska palautuksesta ei vielä näy kuittausta tulleen. Mutta eiköhän asia tästä selviä hyvinkin ennen sunnuntaita!
Laitoin Kauppaan kyselyä, koska palautuksesta ei vielä näy kuittausta tulleen. Mutta eiköhän asia tästä selviä hyvinkin ennen sunnuntaita!
Hei KatjaN
Minä kiitän infosta. Seuraan tilannetta. Toivotaan että selviää. Liittymä ilman laitetta olisi uusi kokemus!
Minä kiitän infosta. Seuraan tilannetta. Toivotaan että selviää. Liittymä ilman laitetta olisi uusi kokemus!
A
Hei wheeler !
Vastaus tuli, ja liittymä on nyt irtisanottu. Asia kunnossa.
Vastaus tuli, ja liittymä on nyt irtisanottu. Asia kunnossa.
Heippa KatjaN
Selvitit meidän "sotkut" 1200 kiitokset! Sonerapalvelu parhaimmillaan!
Selvitit meidän "sotkut" 1200 kiitokset! Sonerapalvelu parhaimmillaan!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.