Huolestuttava puhelu

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!
Sain ti klo 12.52 puhelun Soneralta, jossa minulle myytiin nykyisen 10 megan yhteyden tilalle 100 megan yhteys. Sen piti tulla voimaan puolen tunnin kuluessa. Vahvistusviestin piti tulla samoin sähköpostiini. Kysyttiin sotu, jonka annoin. Oliko kyseessä huijauspuhelu, koska mitään vahvistuviestejä en ole saanut, eikä nopeuskaan muuttunut seuraavan päivän iltaan mennessä. Olen huolissani, koska annoin tunnistetietoni.
Kiitos vastauksesta
Raija

4 kommenttia

Hei HILjaa0507

Lisäätkö asiakasnumeron tai liittymätunnuksesi ilman väliviivaa (-), esim 333123456, käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan asiaa.

Vahvistusviestin lähtemisessä ja tilauksen rekisteröinnissä voi olla viivettä joten ei ole vielä syytä huoleen. Tarkistamme asian kyllä kunhan saamme asiakasnumerosi!
Asiakasnumeroni on 3001019464. Kiitos avusta. T. Raija
Hei HILjaa0507,
Meillä on yhteistyökumppaneita jotka myös soittelevat asiakkaille tilausasioissa. Joskus on mahdollista että tulee ongelmatilanteita joissa tilausten siirtäminen heiltä meille vie hetken pidempään kuin pitäisi.
En usko että tässä sinänsä on mitään hätää, luultavimmin kyse on vain nyt viiveestä, mutta tarkistetaan tätä vielä ensi viikolla uudelleen!
Hei vielä HILjaa0507,
Olit ilmeisesti ollutkin jo meille päin yhteydessä tästä ja asia oli selvitetty puhelimessa. Omasta puolestani toivottelenkin sitten vain oikein mukavaa kesän jatkoa 🙂

Vastaa