Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
HILjaa0507_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huolestuttava puhelu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!
Sain ti klo 12.52 puhelun Soneralta, jossa minulle myytiin nykyisen 10 megan yhteyden tilalle 100 megan yhteys. Sen piti tulla voimaan puolen tunnin kuluessa. Vahvistusviestin piti tulla samoin sähköpostiini. Kysyttiin sotu, jonka annoin. Oliko kyseessä huijauspuhelu, koska mitään vahvistuviestejä en ole saanut, eikä nopeuskaan muuttunut seuraavan päivän iltaan mennessä. Olen huolissani, koska annoin tunnistetietoni.
Kiitos vastauksesta
Raija
4 vastausta
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei HILjaa0507

Lisäätkö asiakasnumeron tai liittymätunnuksesi ilman väliviivaa (-), esim 333123456, käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan asiaa.

Vahvistusviestin lähtemisessä ja tilauksen rekisteröinnissä voi olla viivettä joten ei ole vielä syytä huoleen. Tarkistamme asian kyllä kunhan saamme asiakasnumerosi!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
HILjaa0507_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asiakasnumeroni on 3001019464. Kiitos avusta. T. Raija
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei HILjaa0507,
Meillä on yhteistyökumppaneita jotka myös soittelevat asiakkaille tilausasioissa. Joskus on mahdollista että tulee ongelmatilanteita joissa tilausten siirtäminen heiltä meille vie hetken pidempään kuin pitäisi.
En usko että tässä sinänsä on mitään hätää, luultavimmin kyse on vain nyt viiveestä, mutta tarkistetaan tätä vielä ensi viikolla uudelleen!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei vielä HILjaa0507,
Olit ilmeisesti ollutkin jo meille päin yhteydessä tästä ja asia oli selvitetty puhelimessa. Omasta puolestani toivottelenkin sitten vain oikein mukavaa kesän jatkoa 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut