Inteno zap100 ongelma

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Moi!

Minulla ilmeni eilen ongelma nettiyhteyden kanssa ja tämän jälkeen resetoin reitittimen. Netti alkoi toimimaan tämän jälkeen, mutta inteno laitepari ei saanut enää yhteyttä toisiinsa. Olen yrittänyt resetoida kyseisiä laitteita ja jopa vienyt laitteet vierekkäin, että laitepari löytäisi toisensa (ei häiritseviä laitteita ympärillä). Tästä huolimatta valoina palavat vaan power- ja LAN-valot. Wireless valo ei vilku tai pala missään vaiheessa. Olisikohan mahdollista, että jompi kumpi inteno zap100 olisi mennyt jotenkin rikki?

Aikaisemmin minulla ei ole ollut mitään ongelmia kyseisten laitteiden kanssa. Ikää laitteilla taitaa olla noin vuoden verran.

3 kommenttia

Hei jakke123!

Oletko saanut laitteita vielä toimimaan?
Kokeile vielä antaa laitteile pitkä, 30s resetti. Tämän jälkeen kokeile vielä yhdistää laitteet .
Paina ensin Client laitteesta wps painiketta 8-10 sekunnin ajan kunnes wps led alkaa vilkuttamaan.
Toista sama vielö AP laitteelle.

Jos näiden jälkeen ei edelleenkään toimi, todennäköisesti jompikumpi on rikki. Mitä kautta olet tilannut laitteet? Tiedoistasi en löytänyt meiltä tulleita Inteno Zap lähettimiä.
Eipä toimi vieläkään, kokeilin vielä tuota laittamaasi neuvoa, lopputulos sama. Laite on hankittu teidän kautta ("Sonera.fi/kodinpalvelut").

Tilausnumero: 538541
Asiakasnumero: 448685

Näyttävästi 12kk takuu, joten ei auta minua, koska on jo 17kk ikäinen. Hyvin on suunniteltu hajoamaan takuun jälkeen :S.

Tuomas- kirjoitti:
Hei jakke123!

Oletko saanut laitteita vielä toimimaan?
Kokeile vielä antaa laitteile pitkä, 30s resetti. Tämän jälkeen kokeile vielä yhdistää laitteet .
Paina ensin Client laitteesta wps painiketta 8-10 sekunnin ajan kunnes wps led alkaa vilkuttamaan.
Toista sama vielö AP laitteelle.

Jos näiden jälkeen ei edelleenkään toimi, todennäköisesti jompikumpi on rikki. Mitä kautta olet tilannut laitteet? Tiedoistasi en löytänyt meiltä tulleita Inteno Zap lähettimiä.
Hei jakke123!

Olikos silloin nettiyhteyden pätkimisen aikaan ukkosta alueella, mikä olisi voinut vahingoittaa laitteita?
Aika outoa, jos pelkästään resetoinnin jälkeen menee sekaisin.
Tuosta kyllä voi vielä kysyä Helpson tukipalvelusta (http://www.helpson.fi), josko sieltä osaisi tarkemmin neuvoa. Sieltä löytyy vielä erillinen laitetuki.

Vastaa