Asioin 24.7. Itäkeskuksen Sonera-kaupassa oheistuotetta vaihtamassa. Myyjän (nuori nainen) asenne oli alkujaankin aivan väärä: hän ei kuunnellut asiaani, vaan totesi, ettei tuotetta vaihdeta. Mistä olisin sen voinut tietää? Tuote oli paketissa, avaamaton ja alkuperäsiessä kunnossa. Kuitissa luke, että säilytä kuitti. Ei sanaakaan palautusoikeudesta. Minun olisi pitänyt tajuta ostaessani kysyä myyjältä tuotteen vaihdosta.
Minullakin alkoi pinna palaa, koska hän ei suostunut kuuntelemaan asiaani, selitti kassajärjestlmästä, kun ehdotin, että tavaran vaihto tapahtuu aivan yksinkertaisesti vaihtamalla se uuteen. Tässä vaiheessa hän kommentoi minusta uhkaamalla, että voihan sen jättää vaihtamatta, jos olette noin ilkeä!!!
Sain todella huonoa ja ylimielistä palvelua. Kuinka Sonera-kaupassa on varaa kohdella asiakasta huonosti: myyjä kinasi, uhkaili ja esiintyi muutenkin ylimielisesti. Asiakas maksaa - ja tässä tapauksessa äänestää jaloillaan. Sonerasta on ollut lähinna harmia, mutta tämä tilanne sai aikaan päätöksen, että vaihdan palvelun tarjoajaa heti, kun entinen sopimus loppuu. Myyjän nimi on kuitissa, onneksi.
Kaupan käynnissä on voimassa se periaate, että asiakas on aina oikeassa, koska hän tuo rahan, jolla yritys pyörii. Tässä tapauksessa myyjä oli kuningatar, jolla oli oikeus halventaa, nimitellä ja olla ylimielinen asiakasta kohtaan. Järkyttävää. O tempora, o mores.
A
Hei 0415282411 Todella ikävä kuulla, että olit saanut huonoa palvelua pisteessämme. Asiakaspalvelustamme oltiinkin jo sinuun yhteydessä ja tästä asiasta on laitettu palautetta jo eteenpäin. Toivottavasti asiakkauutesi jatkuisi tästä ikävästä asiasta huolimatta. Hauskaa kesänjatkoa!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.