Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
igorina_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kahden viikon katkos

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
22.5 kaikki maksukanavat lakkasivat näkymästä. Vikapalvelu yhdisti laskutukseen ja laskutus selvitteli kyseessä olevan laskun jota en ollut edes saanut, koskien osittain palveluita jotka oli jo irtisanottu. Laskutuksesta sanottiin, että asiat palautuvat kyllä ennalleen heti kun kaikki suoritukset ovat kirjautuneet heille, odottele vaan rauhassa... Tänään vihdoin kävi ilmi, että laskut ovat tosiaan kirjautuneet jo 22.5 mutta vikapuolen mukaan kanavien valtuutukset olivat puutteelliset ja siksi olen nyt 2vkoa ollut ilman maksukanavia. Mitään muuta selitystä kuin "oho" ei ole vielä tullut, oletusarvollisesti minun kuitenkin oletetaan maksavan kanavapaketeista näistäkin 2 viikosta, kun Soneran päässä joku on unohtanut klikata jotain ja kanavat eivät edes näy - rauhallisesta odottelusta huolimatta.

Olisi aika hienoa, jos saisin edes sen 2vkoa kanavapaketin hinnasta pois ilman että taas joudun soittamaan monen mutkan kautta eri ihmisille, joiden mukaan missään ei ole mitään vikaa 😞
1 vastaus
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei! Onpa ollut harmillinen tilanne, pahoittelut siitä. Hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti Asiakaspalvelumme kautta, joten pyydänkin sinua olemaan meihin päin yhteydessä. Linkin takaa löytyy myös soittoaikoja, joista voit valita sopivan ja me soitamme sinulle päin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut