Kahden viikon katkos

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

22.5 kaikki maksukanavat lakkasivat näkymästä. Vikapalvelu yhdisti laskutukseen ja laskutus selvitteli kyseessä olevan laskun jota en ollut edes saanut, koskien osittain palveluita jotka oli jo irtisanottu. Laskutuksesta sanottiin, että asiat palautuvat kyllä ennalleen heti kun kaikki suoritukset ovat kirjautuneet heille, odottele vaan rauhassa... Tänään vihdoin kävi ilmi, että laskut ovat tosiaan kirjautuneet jo 22.5 mutta vikapuolen mukaan kanavien valtuutukset olivat puutteelliset ja siksi olen nyt 2vkoa ollut ilman maksukanavia. Mitään muuta selitystä kuin "oho" ei ole vielä tullut, oletusarvollisesti minun kuitenkin oletetaan maksavan kanavapaketeista näistäkin 2 viikosta, kun Soneran päässä joku on unohtanut klikata jotain ja kanavat eivät edes näy - rauhallisesta odottelusta huolimatta.

Olisi aika hienoa, jos saisin edes sen 2vkoa kanavapaketin hinnasta pois ilman että taas joudun soittamaan monen mutkan kautta eri ihmisille, joiden mukaan missään ei ole mitään vikaa 😞

1 kommentti

Hei! Onpa ollut harmillinen tilanne, pahoittelut siitä. Hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti Asiakaspalvelumme kautta, joten pyydänkin sinua olemaan meihin päin yhteydessä. Linkin takaa löytyy myös soittoaikoja, joista voit valita sopivan ja me soitamme sinulle päin.

Vastaa