Kamupalvelu irtisanottu.....?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 25 katselukertaa

Hei,
sain tänään tekstiviestin Soneralta missä ilmoitettiin että Kamu-palveluni on poistettu käytöstä, hetkeä myöhemmin saan toisen viestin missä sanotaan että Kamu-palveluni on irtisanottu liittymästäni. Viestissä on myös kerrottu että voin ottaa sen takaisin käyttööni omilta sivuiltani.. näin ei kuitenkaan ollut kun sinne kirjauduin.
Ensimmäinen ihmetys oli kun ylipäätänsä valitsemani palvelu oli irtisanottu, en siis itse ollut sitä tehnyt.
Toinen ihmetys oli tosiaan se, etten omilta sivuiltani löytänyt Lisäpalveluiden kohdalta Kamu-palvelua..

Tähän vielä mainittakoon etten ole liittymän Asiakas, se kunnia menee toiselle vanhemmistani. Olen Käyttäjä ollut nyt toistaiseksi.

Varsinainen kysymys taitaa siis olla, että miten ja mistä saan takaisin Kamu-palvelun?
Jatkokysymys on, voiko näin käydä uudestaan, että palveluni irtisanotaan tuosta nuin vain?

Kiitos jo näin etukäteen avustanne (:

3 kommenttia

Hei RullaMari! Tässä on voinut käydä niin, että kamuna ollut numero on siirtynyt Soneralta tai Tele Finlandilta jollekin toiselle operaattorille, jolloin se irtisanotaan automaattisesti.

Kamu-palveluunhan voi liittää 1-6 numeroa, joista yksi voi olla toisen kotimaisen operaattorin matkapuhelinnumero tai kotimainen lankanumero. Voit lisätä Kamun uudestaan Omilta Sivuilta kohdassa Lisäpalvelut. Siinä on kaksi kohtaa valittavana: Saatavilla ja Käytössäsi nyt. Löytyykö Kamu jommasta kummasta?
Hei!
En usko että kaikki numerot jotka minulla oli Kamu-palvelussa olisi vaihtuneet, siellä siis oli useampikin numero laitettuna. Jos siellä olisi ollut vain yksi, niin ymmärtäisin hyvin jos se olisi syyllinen pulmaani.
Harmikseni en löydä kummastakaan Lisäpalvelussa olevasta valikosta Kamu-palvelua.. /:
Hei RullaMari! Tarvitsemme hieman tarkempia tietoja, jotta päästään tutkimaan asiaa tarkemmin. Voisitko laittaa yksityisviestiä meidän Facebook-sivujen kautta, niin jatketaan rupattelua siellä?

Vastaa