Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
essih_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kanavapaketin irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei

Haluaisin irtisanoa Nelonen kanavapaketin, mutta se tuntuu kovin hankalalta. Asiakaspalvelunumeronne ei tunnu vastaavan vaikka kuinka jonottaa, sähköpostilla ei voi olla yhteydessä, Omat sivut -osion MUOKKAA-valikossa ei voi muokata mitään ja takaisinsoittopalvelukin on poissa käytössä. Olisiko teihin yhteyden saaminen tätä kautta mahdollista?

Terveisin,
Essi

Ps. Ymmärrän että liiketoiminnan kannalta on tärkeää pitää asiakassuhteista kiinni, mutta mikäli irtisanominen on näin vaikeaa ei ilmeisesti kannata koskaan tilatakaan mitään.
4 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4498 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onko sinulla Sonera tunnus? Sonera tunnus ei ole sama kuin laajakaistatunnus (esim. matti-2), sähköpostiosoite tai matkapuhelinumro. Sonera tunnuksen tulee tehdä itse http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Tunnuksen_luominen_ja_unohtuneen_salasanan_uusiminen sivun ohjeen mukaisesti ja yhdistää muihin liittymiisi http://www5.sonera.fi/ohjeet/Yhdist%C3%A4_liittym%C3%A4si_Sonera_Tunnukseen. Sonera tunnus tekemiseen vaaditaan verkkopankki tunnukset.

Sonera Viihteen ja Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelun kanavapaketit onnistuu Omilta sivuilta irtisanominen.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Fishgood_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tähän vastaaminen ei ole näköjään ihan prioriteettilistan kärjessä Asiakaspalvelulla?

Itsellä on nimittäin sama dilemma, ei ole ainakaan osunut Omilla Sivuilla mitään "Irtisano kanavapaketti" -painiketta...

Vertailun vuoksi esimerkiksi Netflixillä ja Viaplayllä onnistuu operaatio yhdellä klikkauksella. Mielikuva palveluista onkin heti ihan eri tasoa, asiakaslähtöisyyden suhteen.
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4498 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onhan tässä palvelussa toki eroa... Mielummin itse käytän Netflixiä 😄

Mutta tossa olisi ehkä liitetiedostossa kuva Omilta sivuilta, toivottavasti auttaisi (esimerkkikuva)

Jos ei ole painiketta jolla poistaa palvelu, ota yhteyttä asiakaspalveluun (soittamalla, facebook, twitter tai Omien sivujen keskustelulomakkeenn avulla)

[attachment=0:2ooj9v7a]Untitled.png[/attachment:2ooj9v7a]
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Niko N_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos olkitu, hyvin vastattu!

Tosiaan Mobiiliviihteen kanavia pystyy irtisanomaan omien sivujen kautta, mutta normaalin viihteen tai kaapelitv:n kanavia ei. Tästä voin laittaa kehitysehdotuksen eteenpäin.

Meillä on kuitenkin hyviä kanavia ottaa yhteyttä, listaan tähän vielä kaikki:
Asiakaspalvelu 0200 17000
Omat sivut työpyyntölomake
Omat sivut chat (Kysy meiltä)
Sonera keskustelupalsta
Facebook
Twitter
Sonerakauppa

Nykyisin saa hyvin yhteyden erilaisilla tavoilla. Oliko jollakin tässä ketjussa vielä jotakin kanavamuutoksia, mitä pitäisi tehdä?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut