Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
roque_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Käyttöönotto ongelma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilasin teiltä 10Mbit valokuidun ja siitä tuli ilmoitus, että se on kytketty käyttöön. Käyttöönotossa on kuitenkin ollu ongelmia sillä yhteyttä ei löydy, vaikka suoraan huoneistojakamoonkin kytkeminen on jo kokeiltu. Tämä on kokeiltu eri koneilla ja kahdella eri suoraankytketyllä kaapelilla.
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Roque,

Mikäli ongelma on edelleen ajankohtainen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut