Käyttöönotto ongelma
Tilasin teiltä 10Mbit valokuidun ja siitä tuli ilmoitus, että se on kytketty käyttöön. Käyttöönotossa on kuitenkin ollu ongelmia sillä yhteyttä ei löydy, vaikka suoraan huoneistojakamoonkin kytkeminen on jo kokeiltu. Tämä on kokeiltu eri koneilla ja kahdella eri suoraankytketyllä kaapelilla.
A
Hei Roque,
Mikäli ongelma on edelleen ajankohtainen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Mikäli ongelma on edelleen ajankohtainen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.