Kenen kanssa asioin?

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen muuttanut vuokra-asuntoon. Katsoin, että täällä on Soneran palvelut ja rekisteröin itseni ilmaisten palvelujen piiriin. Nopeus on alhaisin 2MB

Tänään kävi kuitenkin vuokraisäntä ja sanoi, että vuokraani kuuluu nettiyhteys jonka hinta noin 6,90€ /kk. Se on taloyhtiön ja Soneran välinen ja asunnon omistaja maksaa sen yhtiövastikkeessaan ja minä vuokrassani.

Keneen minun tulee olla yhteydessä selvittääkseni, miten saan käyttööni nämä vuokraani kuuluvan netin ominaisuudet ja palvelut?

Osoite on Munterinkatu 12 C 38, 20360 Turku

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
Täälä on saatavuuskysely: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/nettiyhteydet/kodin+laajakaista/tilaa+kodin+netti ja laita osoitteesi sinne, niin näet mitä palveluja osoitteeseesi saa
Moikka RamiS!

Jes, eli netti tulee meidän kautta. Ja se tulee myöskin tilata meiltä itselle käyttöön :)
Taloyhtiösopparilla alhaisimmasta nopeudesta ei tarvitse meille erikseen mitään maksella, vaan se maksetaan suoraan juurikin vastikkeessa tai vuokrassa.
Jos taas lisänopeutta tai -palveluja haluaa, ilmanmuuta onnistuu ja silloin meiltä tulee pikkusen laskuakin.
Tarjolla olevat nopeudet, hinnat ja lisäpalvelut löytyvät osoitteella tuosta olkitu:n ystävällisesti laittamasta linkistä.
Jos liittymälle jonkinsortin muutosta haluaa tai tulee vaikka joku harmillinen vikatilanne, tällöin ei muuta, kun meihin yhteyttä. Muutokset onnistuu myös Omilla Sivuilla.

Aurinkoista syksyä sinne!

Vastaa